Nala Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hei! Jeg har trent styrke 7-8 mnd nå fast 4 ganger i uken med fokus på kosthold. har hatt som mål og gå ned noen kilo i vekt, og det har jeg forsovet. ikke mange, men ca 3 kg. veier nå 59,5 og er 165 høy. 25 år foresten. Har også hatt en del utskeielser og overspist helt plutselig kanskje 5 ganger i løpet av denne periden. Jeg er ikke veldig tynn, men heller ikke feit, men det jeg ønsker er å løfte rompa mi og få en mer fast og trent kropp. Jeg sliter med litt celulitter på også på rompe. Noe jeg virkelig hater. er det noe håp for å få vekk det i det hele tatt? Og hva skal egentlig til for å få løfte rompa? alt fra hvor mange ganger man burde trene rompe hvor hardt, antall reps og kosthold? jeg ligger på et lite kcal underskudd nå. Spiser masse proteiner, men vil ikke miste rompa mi. Har ikke liten rompe, men kunne bare ønske den ble litt fastere, men virker som treningen ikke gir noe resultater på den fronten. tips? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33701-trenger-litt-r%C3%A5d-til-%C3%A5-f%C3%A5-fastere-og-trent-kropp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Hvilke øvelser gjør du for bein og rumpe? Med dine mål ville jeg droppet å fokusere på vektnedgang og heller spist godt og jobbet for å øke muskelmassen. Cellulitter er helt vanlig for kvinner å ha. Sikker på at det er så ille som du skal ha det til? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33701-trenger-litt-r%C3%A5d-til-%C3%A5-f%C3%A5-fastere-og-trent-kropp/#findComment-1142215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Hvilke øvelser gjør du for bein og rumpe? Med dine mål ville jeg droppet å fokusere på vektnedgang og heller spist godt og jobbet for å øke muskelmassen. Cellulitter er helt vanlig for kvinner å ha. Sikker på at det er så ille som du skal ha det til? Jeg har vurdert å spise mer for, men er livredd for å legge på meg. Har hatt mine år hvor jeg har vært i oppi 70 kg rett og slett feit. Og nå endelig er jeg der jeg ca vil være. Jeg har forsovet ganske kraftige lår syns jeg selv. Har også en ganske stor rompe. Så hvis jeg skal spise mer hvor mye er det å anbefale da? Vil jo som sagt ikk legge på meg mer fett.magen har endelig begynt å bli flat føler jeg. Trener lår og rompe 2 ganger uka. Kjører da ene dagen, knebøy, strake mark, gående utfall i et superset med planen etterpå. Leg extension og leg curl i supersets. Hip thrust. Andre dagen kjører jeg, sumo mark, frontbøy(ikke tung belastning på frontbøy), bulgarske utfall, liggende leg curl, og beinpress. Når det kommer til celulittene har jeg ikke sånn overdrevet masse, men har litt på selve rompa og litt på Det ene låret på siden. Syns det ikke er veldig fint akkurat spesielt ikke når jeg sammenligner meg med andre jenter som jeg ser som rett og slett ikke har en eneste celulitt, merker jeg gruer meg til å gå i bikini. Noen av celulitten er ganske store. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33701-trenger-litt-r%C3%A5d-til-%C3%A5-f%C3%A5-fastere-og-trent-kropp/#findComment-1142270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hva ligger ditt matinntak på nå pr dag? Hvor tungt løfter du? Har du muskelkontakt under øvelse? Jeg har og cellulitter.. Nå vet jeg kke om de er større eller mindre enn dine, men jeg har aldri opplevd at noen kommenterer det eller har ment at mine bein eller rumpe er ekkelt av den grunn. Prøv å drit litt i de, på stranda vil ingen tenke over det uansett. Med mindre du er et vandrende beist på 150 kg... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33701-trenger-litt-r%C3%A5d-til-%C3%A5-f%C3%A5-fastere-og-trent-kropp/#findComment-1142499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Hva ligger ditt matinntak på nå pr dag? Hvor tungt løfter du? Har du muskelkontakt under øvelse? Jeg har og cellulitter.. Nå vet jeg kke om de er større eller mindre enn dine, men jeg har aldri opplevd at noen kommenterer det eller har ment at mine bein eller rumpe er ekkelt av den grunn. Prøv å drit litt i de, på stranda vil ingen tenke over det uansett. Med mindre du er et vandrende beist på 150 kg... Matinntaket ligger på 1500 kcal ca akkurat nå. Men har dager hvor jeg spiser mer og har dager hvor jeg koser meg litt med annen mat. Burde jeg evt øke mattintaket? Bare så at det er jeg sagt er jeg ikke den typiske slanke jenta. Har lår og rompe og magen er ikke perfekt den heller. Føler jo selv at jeg løfter så tungt jeg klarer. I knebøy tar jeg feks 60 kgx5/6. Men har ikke hatt oversikt på mange av øvelsene så har ikke økt så mye på det andre bortsett fra knebøy og strake markløft hvor jeg har økt litt på belastningen. Nå har jeg kjøpt meg en sånn styrkedagbok så skal begynne å skrive ned og øke gradvis på vekterne tenkte jeg? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33701-trenger-litt-r%C3%A5d-til-%C3%A5-f%C3%A5-fastere-og-trent-kropp/#findComment-1142602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.