Gå til innhold

Nala

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei jeg har trent styrke fast i 1 år nå ca. er veldig godt kjent med styrketrening og øvelser. Det jeg sliter med er å finne en balanse i kostholdet mitt. Har blitt så opphengt i kosthold at det stresser meg skikkelig merker jeg. Grunnen er at jeg ikke vet hvor mye jeg skal spise, hva jeg skal spise. Hvor mange gram fett Karb og protein JEG burde få i meg for å nå målet mitt. Jeg har ligget på 1500-1700 kcal over en lang periode. Jeg har forsovet gått ned noen kg. Blitt litt smalere noe jeg ønsket. Men føler at jeg trener så hardt, men resultatene viser seg ikke slik jeg kunne ønske. Har rett
  2. Okei takk for svar! Det bildet viser egentlig akkurat hvor jeg har vondt. Får bare se Ann og evt gå til en kiropraktor til uka
  3. Hei jeg skulle ta pullups på trening i dag og klarte å miste grepet helt og falle rett på rompa. Flaut og ikke minst vondt. Nå har jeg vondt øverst ved høyre rompeballe og opp mot halebeinet. Det verker litt når jeg sitter å ligger, men ille Sånn veldig. Men når jeg går fort, eller lange skritt gjør det veldig vondt:( Noen som vet hva dette kan være forno? Aldr hatt en sånn skade før. Kan det være brudd? Det er skikkelig nedtur med tanke på at jeg var så godt i gang med trening og får hvertfall ikke trent underkropp før detttr har gått over. Sikkert begrensa av overkropp ogaå. Burde jeg gå til
  4. Matinntaket ligger på 1500 kcal ca akkurat nå. Men har dager hvor jeg spiser mer og har dager hvor jeg koser meg litt med annen mat. Burde jeg evt øke mattintaket? Bare så at det er jeg sagt er jeg ikke den typiske slanke jenta. Har lår og rompe og magen er ikke perfekt den heller. Føler jo selv at jeg løfter så tungt jeg klarer. I knebøy tar jeg feks 60 kgx5/6. Men har ikke hatt oversikt på mange av øvelsene så har ikke økt så mye på det andre bortsett fra knebøy og strake markløft hvor jeg har økt litt på belastningen. Nå har jeg kjøpt meg en sånn styrkedagbok så skal begynne å skrive ned
  5. Jeg har vurdert å spise mer for, men er livredd for å legge på meg. Har hatt mine år hvor jeg har vært i oppi 70 kg rett og slett feit. Og nå endelig er jeg der jeg ca vil være. Jeg har forsovet ganske kraftige lår syns jeg selv. Har også en ganske stor rompe. Så hvis jeg skal spise mer hvor mye er det å anbefale da? Vil jo som sagt ikk legge på meg mer fett.magen har endelig begynt å bli flat føler jeg. Trener lår og rompe 2 ganger uka. Kjører da ene dagen, knebøy, strake mark, gående utfall i et superset med planen etterpå. Leg extension og leg curl i supersets. Hip thrust. Andre dagen kj
  6. Hei! Jeg har trent styrke 7-8 mnd nå fast 4 ganger i uken med fokus på kosthold. har hatt som mål og gå ned noen kilo i vekt, og det har jeg forsovet. ikke mange, men ca 3 kg. veier nå 59,5 og er 165 høy. 25 år foresten. Har også hatt en del utskeielser og overspist helt plutselig kanskje 5 ganger i løpet av denne periden. Jeg er ikke veldig tynn, men heller ikke feit, men det jeg ønsker er å løfte rompa mi og få en mer fast og trent kropp. Jeg sliter med litt celulitter på også på rompe. Noe jeg virkelig hater. er det noe håp for å få vekk det i det hele tatt? Og hva skal egentli
×
×
  • Opprett ny...