Gå til innhold

Inferno 2012..?


Gamla

Anbefalte innlegg

Temmelig sparsom lineup i år, og jeg tenker å spare mesteparten av penga til jeg skal på festival i tyskland noen uker senere.

Mulig jeg tar turen klubbdagen eller torsdag, da! Får se.

Håper på DJ, bar- og takterrasse-opplegg på Royal Christiania i år igjen. Det var max kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Temmelig sparsom lineup i år

Jepp, men dog ikke verre enn i fjor! Inferno-festivalen har tapt seg veldig siden 2008 og årene før. :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lolwut! Fjorårets var den beste lineupen noensinne for min del. :p

Det må den gjerne få lov til å være. ;) Men siden du brukte ordet "sparsom," ville jeg bare påpeke at fjorårets line-up ikke virket mindre sparsom enn i år. Jeg føler i hvert fall at de på det jevne har fått med litt større navn i år enn i fjor. Dessuten hadde de ingen band til å spille på Rockefeller etter Immortal i fjor.

Det er tydeligvis ikke bare jeg som synes at festivalen har tapt seg de siste årene. 2008 var det siste året festivalen faktisk ble utsolgt. Og de fortjener jo ikke akkurat skryt for at de presterte å plassere Alcest på Rock-In i fjor. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvettig slanking, på grensa til spiseforstyrrelse, kombinert med masse brennevin+ magesår..=Uklokt:rolleyes:

Uffda!! Ikke bra!! :( håper formen og helsa er bedre nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo gjøre mitt beste for å unngå det!:D

Det høres bra ut :) aldri vært borti spiseforstyrrelse og slikt selv... men må være et hælvette for de som går gjennom det. I mange år :( Vanskelig å forestille seg hvordan det er.. har lest om det liksom, men blir vel ikke helt det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut :) aldri vært borti spiseforstyrrelse og slikt selv... men må være et hælvette for de som går gjennom det. I mange år :( Vanskelig å forestille seg hvordan det er.. har lest om det liksom, men blir vel ikke helt det samme

Jeg kjenner mange med det, men selv var jeg heldig som bare vippa litt på kanten.. Kjenner tendensene kan være der innimellom, så jeg må ofte stenge ut en del "inflytelser" fra omverden..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderes sterkt pga Anaal Nathkrakh og Decapitated! Det er to band jeg virkelig vil se. Tsjuder og forsåvidt, visste ikke at de var aktive fortsatt. Den største hindringen er at jeg ikke orker å dra alene:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderes sterkt pga Anaal Nathkrakh og Decapitated! Det er to band jeg virkelig vil se. Tsjuder og forsåvidt, visste ikke at de var aktive fortsatt. Den største hindringen er at jeg ikke orker å dra alene:meh:

Du kan henge med meg:D hehe har dratt alene nesten hvert år, for jeg treffer folk jeg kjenner der uansett:) Er egentlig vandt med å gjøre det meste alene..hehe Men du må bo på Royal Christiania da!:D Inferno-rabatt, dritgod mat og..wait for it.. Treningsrom!!hæhæ:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg skal også på festivalen, men jeg må skaffe meg billett til de aktuelle dagene først. Og ja, fortrinnsvis før festivalen begynner. :p Jeg skaffer vel billett neste uke en gang, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...