Gå til innhold

Inferno 2012..?


Gamla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
Jeg venter til line-up-en og kjøreplanen er spikret før jeg kjøper billett(er), men jeg skal i hvert fall få med meg Agalloch.
ARCTURUS - AUTOPSY – BORKNAGAR - WITCHERY - TRIPTYKON - DECAPITATED - ABSU

– ABORTED – TSJUDER – AGALLOCH - ANAAL NATHRAKH – EARTH- SOLSTAFIR -

EINHERJER - CHURCH OF MISERY - ONE TAIL, ONE HEAD – VESEN - NEKROMANTHEON –

MERAH - THRONE OF KATARSIS - VOID OV VOICES – MANIFEST - VELNIAS -

TROLLFEST – CHTON - HEADSPIN - THE MONOLITH DEATHCULT - DUNDERBEIST -

SOLSTORM - ANCIENT VVISDOM - THE KONSORTIUM - UNDYING INC – RIBOZYME - DEAD

TROOPER - AEON THRONE - Ô PAON – EXECRATION – CLEAVER - NECRONOMICON - MOUNT

EERIE - CORPUS MORTALE - NOISER - AGGREVATOR - GATE TO KHAOS - SVARTTJERN –

KIRKEBRANN - MAGISTER TEMPLI - VIÐR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en stund til mars enda da:p og vil tro den konserten blir billigere enn å tilbringe påska i oslo? :p

Hehe påska er jo allerede bestemt da, og glefser godt i budsjettet! Hadde noen enorme uforutsette utgifter før jul og etter nyttår, så jeg henger godt etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe påska er jo allerede bestemt da, og glefser godt i budsjettet! Hadde noen enorme uforutsette utgifter før jul og etter nyttår, så jeg henger godt etter...

Aha :) skjønner skjønner. Ja, inferno festivalen blir ikke akkurat mindre for hvert år, så den har blitt et aldeles så lite pengesluk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**line-up**

Jepp, har sett den. ;) Sitter og vurderer hvilke dager jeg skal få med meg. Line-up-en var jo ikke akkurat kjempespennende, men fredagen er i hvert fall bankers: Agalloch og Autopsy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har sett den. ;) Sitter og vurderer hvilke dager jeg skal få med meg. Line-up-en var jo ikke akkurat kjempespennende, men fredagen er i hvert fall bankers: Agalloch og Autopsy. :D

Ja se det! Bor du i Oslo eller?

tenkte bare at det hadde vært hysterisk morsomt med ei "treningsgruppe" med folka som skal bo på Royal Christiania:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se det! Bor du i Oslo eller?

tenkte bare at det hadde vært hysterisk morsomt med ei "treningsgruppe" med folka som skal bo på Royal Christiania:p

Jeg bor ikke i Oslo selv, men jeg tyvlåner en seng hos familien i Oslo i påskeferien. Det trenger imidlertid ikke hindre meg i å treffe nye mennesker. ;) Du får sørge for litt uniformering, slik at det blir lettere å kjenne igjen folk. Jeg stemmer for denne:

heavy_metal_t_shirt_dark-p235315115441775212z850c_400.jpg

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo selv, men jeg tyvlåner en seng hos familien i Oslo i påskeferien. Det trenger imidlertid ikke hindre meg i å treffe nye mennesker. ;) Du får sørge for litt uniformering, slik at det blir lettere å kjenne igjen folk. Jeg stemmer for denne:

heavy_metal_t_shirt_dark-p235315115441775212z850c_400.jpg

:p

U wish...;)

Blir denne:

greyilift__48375_std.png

:D Den er på vei i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...