Gå til innhold

hva skal man gjøre etter fullført diett?


Anbefalte innlegg

Heisann :)

Dietten min har vært på 1000-1300 kalorier om dagen. De tre siste dagene 1100.

Dietten har vært helt normal, men veldig lite sukker og karbs.

Det jeg nå lurer på er hvordan jeg skal endre kostholdet igjen uten å legge på meg. Dette blir nok det vanskligste. Begynte i januar, så har vært en lang diett.

Noen tips til hva jeg kan begynne å endre på/gjøre?

( jeg er veldig slank, så tror kansje jeg har lett for å legge på meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Dietten min har vært på 1000-1300 kalorier om dagen. De tre siste dagene 1100.

Dietten har vært helt normal, men veldig lite sukker og karbs.

Det jeg nå lurer på er hvordan jeg skal endre kostholdet igjen uten å legge på meg. Dette blir nok det vanskligste. Begynte i januar, så har vært en lang diett.

Noen tips til hva jeg kan begynne å endre på/gjøre?

( jeg er veldig slank, så tror kansje jeg har lett for å legge på meg)

Øk kaloriene sakte uke for uke. Gjerne 100 kalorier per uke.Følg med på hva som skjer med kroppen ved hjelp av målebånd og speilet. Vekta kan være litt missvisende i denne fasen, da det er naturlig at du veier mer når du spiser mer (mage og tarminnhold + vann i kroppen). På denne måten har du mye bedre kontroll og du slipper å få en ukontrollert økning i fettprosent.

Dette kalles reverse dieting. Selv om eksemplene i videoen under stort sett er fitness-utøvere, gjelder samme prinsippene for de som driver med trening og kosthold på "lavere nivå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...