Gå til innhold

SATS Solli?


ENikolai

Anbefalte innlegg

Hei veldreide folk,

Jeg bor rett ved Solli plass i Oslo, og ser etter et nytt treningssenter. Hadde egentlig tenkt å unngå SATS ettersom det er litt for typisk kommersielt og med lang bindingstid (+ trenger egentig bare lite lokale med vekter og racks), men det ser ikke ut til å være noen gode alternativer i området. Ettersom jeg går til jobb så har jeg unngått å kjøpe busskort, og vil derfor trene ganske nært.

Er det noen her som har erfaring med SATS Solli i forhold til å trene styrkeløft? Er det mange racks, eventuelt mye kø? Trener typisk styrke på tir-fre-søn ettermiddag.

Si gjerne også ifra om dere vet om andre gode alternativer i nærheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener der en del selv! Før hatet jeg senteret da "buret" hvor en tar pullups,hangups osv var rett foran alle kondisjonsapparatene..!

Men - de bygger om så nå begynner det å bli veldig bra! De har et stort område med sånn bur hvor en leker seg med kroppsvektøvelsene og hvor gulvet er belagt med "løftematter". Der er mange frivektstenger og racks, og sånne store gode vektskiver. Samtidig driver de med å flytte alle kondisjonsapparatene til andre etasje slik jeg har forstått det, slik at en slipper å føle seg til utstilling for joggerne når en trener :) i tillegg er det høyt under taket og luftig der! Så fra å hate senteret (men trene der fordi det er nært jobb) må jeg innrømme at jeg virkelig begynner å like stedet :)

Nå trener jeg gjerne før jobb og da er det lite folk der, men aner ikke hvordan det er i rushtiden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener der en del selv! Før hatet jeg senteret da "buret" hvor en tar pullups,hangups osv var rett foran alle kondisjonsapparatene..!

Men - de bygger om så nå begynner det å bli veldig bra! De har et stort område med sånn bur hvor en leker seg med kroppsvektøvelsene og hvor gulvet er belagt med "løftematter". Der er mange frivektstenger og racks, og sånne store gode vektskiver. Samtidig driver de med å flytte alle kondisjonsapparatene til andre etasje slik jeg har forstått det, slik at en slipper å føle seg til utstilling for joggerne når en trener :) i tillegg er det høyt under taket og luftig der! Så fra å hate senteret (men trene der fordi det er nært jobb) må jeg innrømme at jeg virkelig begynner å like stedet :)

Nå trener jeg gjerne før jobb og da er det lite folk der, men aner ikke hvordan det er i rushtiden :/

Aha det høres lovende ut iallfall, takk for feedback. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...