Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med en kosholdsplan?


jente23

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 23 år som er 168 høy og veier 58 kg ca. Jeg trener ca 5 ganger i uka. Det jeg lurer på er om noen inne her kunne hjulpet meg med en kostholdsplan. Hvor mye jeg skal ha av ditt og datt.

Ønsker plan for frokost, lunsj, middag og kveldsmat.

Det jeg ønsker med kroppen min er å gå ned i fettprosent, usikker på hva den ligger på nå, men gå ned litt rundt mage/hofter. Er ellers fornøyd med kroppen. Trener styrke og håndball. Hvilket kalorinivå skal jeg ligge på?

Setter stor pris hvis noen med litt peiling ønsker å svare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg kan svare deg på hvorfor ingen har svart deg i det minste.

Basert på teksten din. Så er mitt første råd og lese deg opp til mer kunnskap rundt trening, styrketrening, muskelfunksjoner og ikke minst kosthold. For dersom du lurer på det du gjør, så virker det som du ikke kan noe i bunn og grunn. Kan du ikke basic så nytter det lite hva du får av hjelp.

Folk her er primært ikke her for å servere ferdige oppsett til de som spørr. Vi kan hjelpe deg, gi deg verktøy. Men dersom du vil ha noen til å gjøre all den jobben for deg, så må du nok mest sansynlig kontakte og betale en PT for å gjøre det.

Masse artikler her inne på trening, kosthold, kosttilskudd, øvelser osv. Bare å hive seg i lesingen, få kunnskap. Sette opp noe du mener kan være rett for deg, post det å spørr om hjelp, så får du nok litt mer svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...