ispinne Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Hei! Holder på å slanke meg, og blir "nødt" til å drikke litt alkohol i dag pga en bursdagfest. Hvor øddleggende er det for slankingen? Om jeg har kcal-inn til gode for litt vin, så er det vel ikke noe problem? Nattmat holder jeg meg unna. Takk for svar Siter
Astriiiixxx Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Å ta noen glass er helt grei, det ødelegger ikke noe så lenge du ikke går helt amok i chips og bab og drikker deg søpledrita Drikk litt vin, hver litt sosial, kos deg, ha det gøy, og fortsett det arbeidet som du har gjort tidligere i morgen Siter
SamGold Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Beklager sent svar, men det har tilnærmet null å si for et vanlig menneske. Om det kun er EN eneste dag, så hadde jeg tillatt meg å skeie ut. Men om du tenker å drikke ukentlig (noe jeg gjør), så er cluet i korte trekk: - Minimaliser fettinntak og karboinntak den dagen. - Prøv å velg drikke med lavt kaloriinnhold: vodka + sukkerfritt blandevann, vin, champagne. Med det sagt, så drikker jeg noen øl ute. PRØVER bare å unngå å la det være basisen, skjønt det ble 7 halvlitere på studentkro nå onsdag. - Ikke spis nattmat ute. - Unngå trening om du kan. På det opplegget jeg kjører nå har jeg PSMF dager tre-fire dager i uken, så da er kalori og fettinntaket så lavt at jeg fortsatt er i underskudd selv om jeg drikker litt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.