Gå til innhold

Kosthold og bygging


Johan Milfred

Anbefalte innlegg

Håper på innspill til kostholdet mitt.

Frokost:

Havregrøt med blåbær

Shake av: 2 egg, 1 scoop proteinpulver, 3-4 kvister brokolli, 1 banan, blåbær og melk

1 multivitamin + kalsium og magnesium

Tran

Mellommåltid:

Litt frukt

Lunch:

2 grove brødskiver med salat, skinke, agurk, cottage chees og melk

Mellommåltid:

Gjerne litt skinke og en proteinshake

Middag:

Mye kjøtt, poteter og grønnsaker. Prøver å ha fisk et par ganger i uka

Kveldsmat:

Salat med vårløk, cottage chees, paprika, agurk og skinke

2 scoop proteinpulver m/melk

Pleier å ha en usunn dag i uka, gjerne fredag:)

Trener 3 ganger i uka og prøver litt forskjellig strategier, men håper på innspill til hvordan dette kostholdet er i forhold til mengde trening og bygging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg virker det som om du spiser alt for lite, til å bygge muskler. (ikke at du nevner noen vekt, eller hva du trener på i dag) Men sånn kort sagt; Jeg ville spist en del mer til kvelds, og evnt lunch om du klarer. (Men som sagt, skulle gjerne hatt mer info om din egen vekt, etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Tage sier, så trenger vi stats. Hvor mye du veier, sånn ca fettprosent, og kalorier du tar inn per dag. Om ikke ender du opp med å få et Yoda-svar :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg vandrer mellom 84-86 kilo.

Regner med at kalori inntaket ligger på rundt 2500 om dagen, men ikke hver dag jeg klarer det.

Syntes ikke det er så lett å få inntatt nok kalorier. Fettprosenten er nok for høy, men den tenker jeg ikke så mye på akkurat nå :)

Legg til litt saftig, deilig, fett kjøtt vet du :) Jeg tviler på at du vil se så mye økning på 2500kcal om dagen, men det kommer jo litt an på forbrenningen din. Om du ikke går opp i vekt, så legg til mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...