Gå til innhold

Lite søvn og trening?

Pipsa

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd i forhold til morgendagen. Skal stå opp klokken 6 i morgen. Pleier som regel ikke stå opp tidlig. Ligger i senga nå og får ikke sove selvom jeg er forholdsvis trøtt:p

Problemet mitt er at jeg skal trene i morgen etter jobb, men har beregnet at jeg får ca 4-5 timers søvn i natt noe som gjør at kroppen min ikke fungerer helt optimalt trenger Hverfall 8 timer. Så jeg lurer på burde jeg trene rett etter jobb. Eller burde jeg gå hjem å sove et par timer og så trene? Har det noe negativ effekt om jeg trener når jeg er sliten og trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det fra en som har fått alt bra 3 - 9 timer før en treningsøkt over lenger tid - det går bra! Alltid får man ikke like mye søvn som man trener av ulike grunner - min har vært en liten baby - noen ganger blir det bare sånn! Det eneste som kommer til å skje når du er sliten og trøtt/ikke sovet nok er at du presterer dårligere. Selvfølgelig ikke optimalt på noen måte, men jeg tipper at du ikke har det sånn hver natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...