Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd i forhold til morgendagen. Skal stå opp klokken 6 i morgen. Pleier som regel ikke stå opp tidlig. Ligger i senga nå og får ikke sove selvom jeg er forholdsvis trøtt:p

Problemet mitt er at jeg skal trene i morgen etter jobb, men har beregnet at jeg får ca 4-5 timers søvn i natt noe som gjør at kroppen min ikke fungerer helt optimalt trenger Hverfall 8 timer. Så jeg lurer på burde jeg trene rett etter jobb. Eller burde jeg gå hjem å sove et par timer og så trene? Har det noe negativ effekt om jeg trener når jeg er sliten og trøtt?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33024-lite-s%C3%B8vn-og-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det fra en som har fått alt bra 3 - 9 timer før en treningsøkt over lenger tid - det går bra! Alltid får man ikke like mye søvn som man trener av ulike grunner - min har vært en liten baby - noen ganger blir det bare sånn! Det eneste som kommer til å skje når du er sliten og trøtt/ikke sovet nok er at du presterer dårligere. Selvfølgelig ikke optimalt på noen måte, men jeg tipper at du ikke har det sånn hver natt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...