Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trener "vanlig " styrke med 6-12 reps 3 ganger i uka, men pleier også å trene bodypump 1 gang i uken. Er også på en mini bulk, og lurer på om jeg skal spise overskudd på de dagene jeg trener bodypump? Spiser noenlunde etter leangains av Martin Berkhan.

Fortsetter under...

Hei! Jeg trener "vanlig " styrke med 6-12 reps 3 ganger i uka, men pleier også å trene bodypump 1 gang i uken. Er også på en mini bulk, og lurer på om jeg skal spise overskudd på de dagene jeg trener bodypump? Spiser noenlunde etter leangains av Martin Berkhan.

Hva er målet ditt. Ned eller opp i vekt?

Hva er målet ditt. Ned eller opp i vekt?

Å bygge muskler/bedre kroppskomposisjonen :p Er litt usikker på hva utbyttet fra bodypump er, men det er gøy og det er vel det aller viktigste antar jeg :) Dagene jeg spiser overskudd (styrkedager), vil jeg jo såklart at det skal være minimalt med fett :p

Bodypump er aktivitet. Økt aktivitet gir større energiforbruk. Ønsker du å fornedre kroppskomposisjonen og ikke ligge i underskudd så spiser du som om det er vanlig treningsdag.

Haha, vel, om du ønsker å FORNEDRE kroppskomposisjonen finnes det andre måter :roflmao:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...