Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nesten alle musklene i kroppen min har det influensa symptomet(Har ikke influensa!) at du har en vond gangsperre, men det er bare i nedre rygg opp til nakke og bakside lår.

Trener ofte tungt og nå har det vart i snart 2 uker!

det hjelper heller ikke å trene lett i perioden de kommer, har skjedd ett par ganger.

Tar bcaa i håp om at det skal forsvinne og zma før leggetid, drikker opp til 1L melk om dagen.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32991-influensa-liknende-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde noe lignende hele vinteren, kjentes ut som om jeg hadde sprunge maraton. I mitt tilfelle viste det seg at jeg hadde skummelt lave nivåer av vitamin D, noe hverken jeg eller legen hadde trodd var mulig (meget blek ømfintlig hud, (noe som de har funnet ut av i tromsøundersøkelsen er ypperlig for oss som kommer fra nord for polarsirkelen med mye mørke på vinteren), så vi testa det for moro skyld. Meget glad nå for at vi gjorde det. anbefaler å dra til legen, kan være noe helt annet som feiler dedeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...