Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så "en eller annen fyr" er også fan av biorytme? :D

PS: Jeg lurer jo fortsatt på om det egentlig er noen fordel å spise slik eller om det bare er totalen som faktisk betyr noe. Men jeg liker å spise slik og fungerer bra på det, så hvorfor ikke. :)

"En eller anna fyr" har sine meninger om hvordan ting skal fordeles og det er ikke så langt unna det kaller biorytme. Handler mer om å fordele mesteparten karbohydratene til tidspunkt som er gunstige - rundt trening, og ikke så mye tidlig. Jeg trener rundt kl 18-20 så derfor ender alltid hoveddelen av karbohydratene mine i de 2 siste måltidene :)

Fortsetter under...

"En eller anna fyr" har sine meninger om hvordan ting skal fordeles og det er ikke så langt unna det kaller biorytme. Handler mer om å fordele mesteparten karbohydratene til tidspunkt som er gunstige - rundt trening, og ikke så mye tidlig. Jeg trener rundt kl 18-20 så derfor ender alltid hoveddelen av karbohydratene mine i de 2 siste måltidene :)

Kult! Er det bra nok for FrkHoel og en eller annen fyr, er det bra nok for meg også. :)

Du trener sikkert nesten hele uken uansett, men er du noe spesielt restriktiv med karbohydrater på fridager?

Børge er jo opphavsmannen bak i hvert fall biorytme-navnet, og selv om det ikke akkurat er en lavkarbodiett, så har jo Børge blitt "karbofrelst" sist jeg leste noe av han. Men mulig han har ombestemt seg igjen siden den gang. :)

Kult! Er det bra nok for FrkHoel og en eller annen fyr, er det bra nok for meg også. :)

Du trener sikkert nesten hele uken uansett, men er du noe spesielt restriktiv med karbohydrater på fridager?

Børge er jo opphavsmannen bak i hvert fall biorytme-navnet, og selv om det ikke akkurat er en lavkarbodiett, så har jo Børge blitt "karbofrelst" sist jeg leste noe av han. Men mulig han har ombestemt seg igjen siden den gang. :)

Jeg elsker i hvert fall karbs, helst mest mulig, men på ettermiddag/kveld :lol: Derfor passer biorytme-ish bra fordi det lar meg spise enorme mengder i slengen, lol.

Jeg trener 5 dager i uken, og har omtrent 20% mindre karbs på hviledager enn treningsdager. Ellers er protein og fettmengden den samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...