Gå til innhold

bruke kreatin til boksen er tom??


Arajntos

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp begynt på kreatin for å prøve det ut, og er nettopp vært igjennom " oppladnings" fasen med 5g x4 hver dag i 5 dager. Fra nå av står det på boksen at jeg skal ta 2-5g x 1 daglig alt etter kroppsvekt. Mener derimot på at jeg har lest en eller annen plass at man ikke skal gå på kreatin konstant, men mer i intervaller? Godt mulig jeg tenker på ett annet kosttilskudd, men her på boksen står det da altså ingenting om det men at man bare skal ta 2-5g x 1 hver dag etter oppladnings fasen.

Noen tanker/ erfaringer om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ahh serr?? for jeg synes det var greit drøyt og skulle klare og få i seg 2L vann hver dag i tillegg til alt annet man drikker......

det er basicly "salgs triks"..få deg til å spise opp kreatinet fortere= u buy moaar ;) kreatin kan du ta så lenge du orker, tatt det daglig siden oktober, ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er basicly "salgs triks"..få deg til å spise opp kreatinet fortere= u buy moaar ;) kreatin kan du ta så lenge du orker, tatt det daglig siden oktober, ikke noe problem :)

Herregud, blir nesten litt bitter for de 100 gangene jeg har måttet tisse de siste 5 dagene :roflmao: Så 5g daglig uavhengig av kroppsvekt? På boksen står det 0,03-0,05g/kg som daglig dosering, ligger på rundt 75kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, blir nesten litt bitter for de 100 gangene jeg har måttet tisse de siste 5 dagene :roflmao: Så 5g daglig uavhengig av kroppsvekt? På boksen står det 0,03-0,05g/kg som daglig dosering, ligger på rundt 75kg.

hahahaha :D

ja man tar inn mye vann ;) hehehe :D

1 scoop per dag, etter det eg har lest så kan ikke kroppen ta opp mer enn 3-5 gram daglig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner ikke hvorfor industrien må lure meg så fælt... :cautious: Men greit nok med bare en scoop hver dag. Spiller vel ingen rolle når på dagen?

noen tar det etter trening, eg tar det 1 time før trening, som regel er det shaker med kreatin + 3dl havregryn og melk, da kreatin taes letter opp i blodet med karbs, eg kan ta feil, men har gjort det slik i 2 år nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tar det etter trening, eg tar det 1 time før trening, som regel er det shaker med kreatin + 3dl havregryn og melk, da kreatin taes letter opp i blodet med karbs, eg kan ta feil, men har gjort det slik i 2 år nå :)

Det hørtes lurt ut! Da går jeg for det inntil det motsatte noen gang blir bevist hahah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...