Gå til innhold

Sommerens mål, hvordan få det til?


storesten

Anbefalte innlegg

Hei alle treningsglad mennesker.

I min hjemkommune har vi 11 toppturer(den høyeste er 1424 meter) som man kan gå i løpet av sommerhalvåret og få en premie. Jeg har gjort dette tre år på rad.

Sommerens (kanskje uoppnåelige) mål er å ta alle disse toppene på et døgn. Noen av toppene ligger nærme hverandre, noen må man kjøre en del kilometer mellom.

Jeg lurer på om det er noen der ute som har noen forslag til hvordan man kan trene seg opp til å klare dette målet? Jeg trener ikke regelmessig, men vil påstå at jeg er i ganske god form. Min største bekymring er den nødvendige kjøreturen mellom noen av toppene, at beina kommer til å stivne helt.

Hadde satt pris på tips om treningsformer jeg kan ta i bruk for å klare målet mitt, treningsprogam og tips og råd for dagen det skal gjennomføres.

På forhånd; tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...