Gå til innhold

Carb cycling


Trening-er-gøy

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med carb cycling? Jeg spiser på en måte etter periodisk faste (3 måltider til dagen) og varierer karbohydrat og fettinntaket. Har lest på leangains ;)

På dager jeg ikke trener/trener kondisjon spiser jeg rundt om 70-75 gram fett og ca. 100 gram karbohydrater, og på styrkedager rundt om 30 gram fett og over 400 gram karbohydrater. Samme proteinmengde hver dag ;) Dette er ikke noe jeg har "planlagt", altså at jeg har settet opp en matplan, men når jeg såg gjennom kosten et par dager var det ca. slikt jeg spiste. Jeg liker også å spise rundt om 3 måltider om dagen, men tar av og til en frukt som mellommåltid.

Virker det noenlunde greit? Gjør det noe å senke fettinntaket på styrkedager, og burde jeg gå enda mer ned på karbohydrater dagene jeg ikke trener styrke for å få full effekt? Er på en mini bulk, og vil såklart at hovedmengden av vektøkningen er muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...