Gå til innhold

Holmenkollmarsjen 54 km uten trening


harefroken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig veldig vanskelig å svare på det meste av det du vil ha svar på, spesielt når du nevner at teknikken er så som så og du er ikke spesielt godt trent, så blir det vagt.

Jeg antar, 6timer, vinneren bruker ca 3timer.

Dersom du er dårlig trent og har tenkt til å kjøre full pupp blir det sikkert svært lite hyggelig, men om du har erfaring med lengre turer og er ok trent, så går det nok fint med mindre du går fult ut.

Jeg anbefaler: Start rolig, spis godt med karb dagene før, ha med mat og drikke (kommer an på hvor mange drikkestasjoner der er), igjen, ikke start for hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra. Er omtrent som Birken. Blå extra-føre er det også. Kan du stå på ei ski om gongen? Isåfall klarar du under 5 timar, viss ikkje blir det 6-7. Dritkult å vere med på sånt utan å trene! Hadde ei veninne som vart med på Amsterdam maraton på impuls i haust. Gjekk fint, ho kom inn på 4:45. Gi oss ei tilbakemelding korleis det gjekk etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, då skal du få nokon eksperttips:

1. Det viktigaste er å sjå bra ut på marathon-photos. Kameramannen stod ifjor i motbakken inn mot stadion, inne på stadion og på oppløpet. Fokusert fighting face er ansiktsuttrykket som gjeld. Ikkje sliten og resignert, men heller ikkje godt humør, tommel opp og peace-teikn.

2. Sidan du ikkje har kondomdress, vil eg anbefale løpetights med stilongs under som bukse, og løpetrøye med tynn ull/super som overdel. Viss du ikkje har løpetrøye tar du den mest tettsitjande treningsjakka du har. Du skal fryse litt på startstreken før du kjem i gang. Sjølv stiller eg utan lue fordi eg produserer så mykje varme. Skibriller er for wannabes.

3. Dropp ryggsekk. Du får maten du treng undervegs, og blå extra fungerer fint gjennom heile løypa. Ryggsekk øydelegg for balanse og tyngdeoverføring, og ser også heilt amatør ut.

4. Få i deg masse mat på torsdag og fredag. Både karbo og feitt. Kjempebra unnskyldning for å trykke i deg junk dei neste dagane. Du kjem til å trenge det på laurdag. Flytande kaloriar er toppers. Få i deg ein stor frokost på renndagen.

5. Det kulaste er å berre stille opp slik du gjer utan nokon førebuingar, men viss du får heilt noia og må gjere nokon i-siste-liten-forbredelser er dette det du skal gjere:

  • Finne smøresonen på dei nye skiene. Det gjorde du kanskje i butikken, men viss ikkje tar du dei på inne på eit plant golv, fordeler vekta jamt på begge skiene og få nokon til å dra eit A4-ark fram og tilbake under bindingen. Smøresonen er der du kan flytte arket.
  • Kjøp eit 100-sandpapir og puss i smøresonen. Legg grunnvoks og varm med strykejern. Legg deretter på blå extra. Det går fint utan sandpapir, grunnvoks og strykejern, men smurningen varer litt lengre med.
  • Børst glidsonen med bronse- eller stålbørste viss du har.
  • Prøv skiene og juster festesonen litt framover viss du ikkje får feste.

PS: Eg skal ikkje gi nokon tips om løpsopplegg. Legg ut i det tempoet du føler for. Hugs at det er mattestart, så det er ingen grunn til å stresse sjølv om startskotet går. Eg pleier å vente eit par minutt for å sleppe kø i fyrste sving. Du kjem til å bli sliten før Kikut, men det er eigentleg berre å gå på likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...