Gå til innhold

Mat=ork


Gamla

Anbefalte innlegg

Det skjer de beste en gang i blandt; null apetitt, ingen inspirasjon, alt er et ork, men man spise..

Tenkte dette kunne væren plass hvor de med konstant eller tidvis dårlig apetitt o.l. kan få litt tips til måltider, gjerne med bilder/oppskrifter, noe som er enkelt og kan friste når man vil alt annet enn å spise, og bare trenger litt inspirasjon til noe som "får jobben gjort", så du får i deg det mest nødvendig før og/eller etter trening.

I dag har jeg en sånn dag:p Har hatt litt for mange på rad nå:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må dere anbefale noe som smaker ok, for det jeg hat nå, som kalles fitness protein og kan brukes som måltidserstatning, smaker ikke direkte frydefullt, hverken i melk eller vann:sick:

fitness protein :sick:

Jeg bruker disse typene.. Har alle tre hjemme nå;)

post-2316-14440827534316_thumb.jpegsom ertsattning;) sjokoladesmak

post-2316-14440827534602_thumb.jpgvanilie, i kaffe og div andre ting jeg lager, er så grei å blande i ting.. minimalt med karbo i

post-2316-14440827535272_thumb.jpg inneholde bcaa, god smak, grei konsistens, blander med melk etter trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mager Kesam med fun light, havregryn, rosiner og mandler

Cottage Cheese med banan.

Kan jeg spørre hvorfor folk putter fun light i alt?hehe

Jeg tåler ikke kunstig søtningsstoff(aspartam, xylitol o.l.), så jeg ville heller hatt en naturlig smakstilsettning, "rørte" bær el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er enkelt - er det ikke det du ønsker? :) Da bruker du bær..

Joa, men det blir ikke så enkelt etterpå, if you get my drift:p

Tenker på om det kunne vært en ide å lage masse "saus" og fryse ned.. Funker det, mon tro,..? Må i såfall prøve å få tak i masse bittesmå bokser, noe jeg innbiller meg at jeg har fått på ikea tidligere, men må innrømme at jeg har klart å ødelegge dem med å svi ting i microen*kremt*:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresskarkjernene er salte :) Ellers er jo alt av nøtter og rosiner godt å ha oppi som en prikk over i`en.

Smoothie er jo også ett enkelt alternativ.

Jeg vet ikke hvordan du spiser (diett?) men når jeg er matlei så lager jeg enten en stor saftig pizza, eller taco med masse guacomole. Det setter fart på smaksløkene:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresskarkjernene er salte :) Ellers er jo alt av nøtter og rosiner godt å ha oppi som en prikk over i`en.

Smoothie er jo også ett enkelt alternativ.

Jeg vet ikke hvordan du spiser (diett?) men når jeg er matlei så lager jeg enten en stor saftig pizza, eller taco med masse guacomole. Det setter fart på smaksløkene:cool:

Jeg har bare sett dem som vanlige, tørre frø, men er de salte i seg selv?

Dietten min er ikke kjedelig i seg selv, men når jeg ikke har apetitt, så blir maten mer en plikt, ikke en glede, og da blir jeg vel litt "lat", fordi det blir et ork..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett dem som vanlige, tørre frø, men er de salte i seg selv?

Dietten min er ikke kjedelig i seg selv, men når jeg ikke har apetitt, så blir maten mer en plikt, ikke en glede, og da blir jeg vel litt "lat", fordi det blir et ork..

Jeg kjøper de som de har på Rema 1000. De er ristet og saltet. Veldig gode å bruke i salat også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...