DML Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 250 per bukse, pent brukt. Str. S alle sammen. BB topp str S 150,- Casall 3/4 tights helt svart str 38 150,- Kjøper betaler porto Siter
Tina Angelica Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Har aldri prøvd bb tights før, hvordan er de i størrelsene? Bruker S i alt jeg har, men har lagt meg ut litt så er redd jeg må opp i en M om de er litt små i størrelsen. Siter
DML Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 De er rimelig "normale" i størrelsen disse. Men de to ytterste er noe "større" enn de to i midten synes jeg. Og i tillegg litt høyere på livet om dui er redd de skal bli små.. Siter
Kiira Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Har aldri prøvd bb tights før, hvordan er de i størrelsene? Bruker S i alt jeg har, men har lagt meg ut litt så er redd jeg må opp i en M om de er litt små i størrelsen. Selv har jeg M i BB nr 2 fra venstre i øverste bildet. Jeg bruker str 38 og 29'' i vanlige bukser og kan godt bli feitere for at M'en skal passe. Så hvis du tror du er bittelitt mindre enn meg ville jeg gått for S Tina Angelica 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.