Gå til innhold

Treningssenter i Horten?


Tirilns

Anbefalte innlegg

Hei!

Da jeg muligens flytter til Horten i løpet av sommeren er jeg interessert i å vite hvordan treningsmulighetene er i det området. For øyeblikket trener jeg på Spenst og er godt fornøyd med dette senteret, men så vidt jeg har sett finnes verken dette eller Sats Elixia i Horten.

Treningssentrene jeg har funnet på nett er EVO Horten, Trimhuset Horten og Sporty24 Horten. Er det noen som har erfaringer med disse sentrene eller vet om noen andre? Som nevnt over trives jeg godt på Spenst da det er ryddig, rent, god plass og stilfullt. Mulig jeg er litt bortskjemt, men jeg trives ikke like godt på et treningssenter som er trangt, ensomt og har slitt utstyr. Slik jeg har sett på EVO sin hjemmeside er det dette som minner mest om Spenst, har jeg rett i det?

Jeg setter stor pris på alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv vært medlem av EVO i lengre tid(flyttet nylig til Oslo men har familie i Horten) , og har en far som har vært mangeårig medlem på treningssenter i sentrum.

Litt avhengig av hva slags trening du driver med, og hvilke mål du har, er det jo forskjellige treningssentre å anbefale. EVO og sporty24 er ubemannede, men ikke døgnåpne, navnet til tross. Av disse vil jeg kanskje foreslå førstnevnte da jeg har trent der mest og har gode erfaringer derifra, de gangene jeg har vært på sporty24 så virket andelen utøvere som hadde "noko attåt" i proteinshaken noe stor.

Min far trener på et senter midt i byen som har vært eid av sats, så centrum trim og helse, spenst, og nå er en del av Trimhuset. Der er plassen god og utvalget mtp aktiviteter er stor. Klatrevegg og mye forskjellige gruppetimer og apparater. Mindre tilrettelagt tung styrketrening og frivekter.

EVO har ingen gruppetimer, men utstyret er av god kvalitet og dekker de behovene en vanlig gymperson kan tenkes å ha. Lokalet er ikke kjempestort, men nok til at man ikke får fullstendig klaustrofobi. Man kan og sjekke når på døgnet det statistisk sett er mest trafikk, og det er jo litt stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et godt svar, det hjelper meg mye i valg av nytt treningssenter!

Jeg trener vanlig styrketrening med apparater og frivekter, så jeg har ikke behov for gruppetimer eller klatrevegg. Etter å ha lest din mening holder jeg fortsatt en knapp på EVO, så det blir nok en prøveuke hvis jeg flytter til Horten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har erfaring med alle sentrene i Horten og min anbefaling til deg er Trimhuset. Godt tilbud, super personale og stort. Vet ikke om de er ferdige men før jeg flyttet til Oslo så skulle de bygge ny etasje, så det blir enda større.

Du får mye for prisen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Trimhuset absolutt :)

God plass til å trene vekter, variert utvalg av apparater, egen spinningsal, egen aerobicsal med veldig gode instruktører. Har trena på litt forskjellige plasser, og har ikke vært med på bedre timer enn på Trimhuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...