Gå til innhold

Hjelp ang mat inn!

Gjest tb-

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ned i vekt å blir stressa av alt som anbefales å ikke anbefales osv. Høres det fornyftig ut med å starte på 2600kcal på en mann 29år, 175cm å 92.6kg? ca 2gr per kg kv 70 - 80g fett å resten fra karbs

Tar gjerne imot innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så gærle forslag det der nei. Nå vet jeg ikke hvordan aktivitetsnivået ditt er, men du bør kanskje starte dietten på nærmere 2800-3000 kalorier fremfor 2600. Bedre å starte for høyt. Du vil stagnere en gang, og da er det greit å ha litt kaloriere å kunne ta fra. Om man starter for lavt, er det fort gjort å ende aaalt for lavt om mang stagnerer og må kutte på kaloriene .

Makrofordelingen ser veldig grei ut. Om du velger og justere opp kaloriene litt som jeg foreslår, burde du øke i form av karbohydrater og fett. Proteinmengden er veldig grei slik den er. Om du er veldig aktiv vil jeg foreslå å øke på karbohydratene, spesielt treningsdagene også kan du jo alternere å kjøre f.eks litt mer fett på hvile dager, fremfor så mye karbohydrater. Da får du en god blanding av begge deler :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding :) jeg trener 4 dager I uka + 1time bedriftshockey. Eller har jeg en jobb med litt gåing. Prøver ditt råd om å starte høyere, har null peil på hvor vedlikeholds nivået mitt er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...