Gå til innhold

Den store bytte- og selge julegavertråden!


Inger-Lise

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går ut i fra at mange av oss har mottatt mange fine gaver denne julen. Men samtidig tenker jeg at jeg kanskje ikke er det eneste som har fått klær i feil størrelse, gaver fra butikker jeg ikke trenger osv. Felles er jo at det ofte er umulig å få igjen penger når en bytter gaver, men heller får tilgodelapp/gavekort etc.

Tenkte derfor å opprette en tråd hvor vi eventuelt kan bytte mellom hverandre eller kjøpe gavekort/tilgodelappen enkelte av oss har fått på butikker som vi kanskje ikke trenger noe fra/har behov for selv?

Jeg fikk for eksempel en vare til en verdi av ca 400kr på parfymelle/lancome/fredrik&louisa som jeg absolutt ikke trenger, da jeg i tillegg fikk et fullt makeup- og hudpleiesett fra noen andre. Kanskje noen er interessert i å kjøpe den tilgodelappen for da en litt billigere penge feks 300kr? Vinn - vinn, den andre personen får 100kr mer å handle for i butikken, jeg slipper kjøpe noe jeg ikke trenger fordi "jeg må".

Hva tenker dere om tråden? (Og evnt det gavekortet jeg har om er interessert ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...