Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I det siste har jeg spist og trent eksakt det samme hver eneste dag i noen måneder… Jeg aner rett og slett ikke hva annet jeg kan putte inn i treningsprogrammet - eller, jeg trenger et spark i ræva.

Før trening, har jeg alltid spist en banan med litt CC/kesam/yoghurt

Etter trening, har jeg spist et stort måltid med omkring 200-400 g søtpotet, tunfisk, litt andre grønnsaker, en hel hvitløk (ja, dette koker jeg, og spiser hele driten), cottage cheese/yoghurt

- Faktisk er dette alt jeg spiser ila en dag

Treningsrutine: Knebøy 4x10 -> utfall med vekter 4x10 -> noen armøvelser på skråbenk og slikt -> planken, mage crunches

Når jeg tenker meg om, har dette gått på repeat hver eneste uke/måneder… jeg er ganske lei, men vet ikke hvor jeg begynner med endringen? Kan noen hjelpe? Håper ikke noen gjenkjenner meg nå :p

Har lyst på stramme lår og armer, og målet er å klare å ta EN pullup (en veldig lang vei å gå..) :) Har veldig svake armer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...