Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

I det siste har jeg spist og trent eksakt det samme hver eneste dag i noen måneder… Jeg aner rett og slett ikke hva annet jeg kan putte inn i treningsprogrammet - eller, jeg trenger et spark i ræva.

Før trening, har jeg alltid spist en banan med litt CC/kesam/yoghurt

Etter trening, har jeg spist et stort måltid med omkring 200-400 g søtpotet, tunfisk, litt andre grønnsaker, en hel hvitløk (ja, dette koker jeg, og spiser hele driten), cottage cheese/yoghurt

- Faktisk er dette alt jeg spiser ila en dag

Treningsrutine: Knebøy 4x10 -> utfall med vekter 4x10 -> noen armøvelser på skråbenk og slikt -> planken, mage crunches

Når jeg tenker meg om, har dette gått på repeat hver eneste uke/måneder… jeg er ganske lei, men vet ikke hvor jeg begynner med endringen? Kan noen hjelpe? Håper ikke noen gjenkjenner meg nå :p

Har lyst på stramme lår og armer, og målet er å klare å ta EN pullup (en veldig lang vei å gå..) :) Har veldig svake armer..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32215-kan-noen-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker skjeldent å gjenta meg selv, men det er ikke lenge siden du laget en tråd temmelig identisk med denne, hvor jeg skrev et lengre svar med forslag til ting du kunne endre på.

Leste du igjennom svarene du fikk?

Og hva syntes du om de?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32215-kan-noen-hjelpe/#findComment-1095877
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...