Gå til innhold

Hjelp til Vektnedgang


nedivekt2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liten apropos ;Ikke se på det som at du har gått opp 7 kilo etter å ha sluttet å ha vært flink, se på det som at du har gått ned 33 kilo hittils, har vært utrolig flink og hvor deilig det tross alt føles, og at nå skal du bare fikse et par små detaljer så du når de målene du har satt deg! :)

Jeg er ikke god til noe av det du etterspør, men jeg synes det høres litt snaut ut med 1300-1500kcal om dagen samtidig som du trener ofte.

Du har mindre fettreserver å ta av nå enn tidligere, så du kan ikke lengre ligge i så lavt underskudd som du gjorde før og gå ned i vekt på samme måte.

Kanskje en av gutta i webcoaching.no kan være tingen? Flere her på forumet som bruker de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny på forumet, og skulle endre innlegget og klarte selvfølgelig å slette alt sammen. Men tusen takk Aurelius for god hjelp. Kanskje du har rett, men man blir litt skrudd i huet ved å hele tiden telle kalorier og stresse med å trene. Men jeg er jo egentlig glad i trening og sunn mat. Men tror bare det er kroppen som er litt sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...