Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann,

Skulle gjerne hatt en app som logger hvor lenge og hvor mange km jeg løper, og rapporterer dette til meg inn i øret mitt, og i tillegg lar meg høre på musikken min.

RunKeeper gjør dette, men GPSen er helt forferdelig dårlig. Iflg internett er ikke jeg den eneste med det problemet. Så den er no go.

Endomondo - er det jeg som bruker den feil eller bare suger den? Jeg vil gjerne ha opp musikken på telefonen, men da må jeg gå ut av Endomondo. Da vil ikke Endomondo gi tilbakemelding i øret på hvor langt og lenge jeg har løpt. Hva skjer med det? Må man løpe i stillhet for at Endomondo skal fungere?

Laster ned Nike+ running nå. Vurderer å bruke 28kr på den der Zombie-appen også, men er ikke så gira på zombier egentlig. Vil bare ha musikk og tilbakemeldinger - hvor vanskelig kan det være? :cry:

Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31985-l%C3%B8peapper-hvilke-fungerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strava har vært den jeg synes er best. Mest nøyaktig på GPS både på lengde og høyde. Men husker ikke helt om man får stemme som forteller hva og hvor.

Runkeeper var boss sist jeg kjøpte den. Ikke en eneste gang var gps`en riktig. En av løpeturene løp jeg maraton på ny verdensrekort. Rett over timen.....

Annonse

Gjest QueenWinther

Den beste appen heter "Zombies, run!", og den lar deg høre på egen musikk. Tror også den forteller hvor langt du har kommet + at den har GPS - men den har uansett zombielyder som blir høyere og høyere om du ikke løper raskere, og det er ganske gøy.

Den beste appen heter "Zombies, run!", og den lar deg høre på egen musikk. Tror også den forteller hvor langt du har kommet + at den har GPS - men den har uansett zombielyder som blir høyere og høyere om du ikke løper raskere, og det er ganske gøy.

Skal vurdere å prøve den, men den koster penger, så da prøver jeg alt annet gratis først ;)

Strava har vært den jeg synes er best. Mest nøyaktig på GPS både på lengde og høyde. Men husker ikke helt om man får stemme som forteller hva og hvor.

Runkeeper var boss sist jeg kjøpte den. Ikke en eneste gang var gps`en riktig. En av løpeturene løp jeg maraton på ny verdensrekort. Rett over timen.....

Lastet ned! Takk for tipset :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...