spinkel1 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hei.Jeg har nå trent 1,5 år uten å forandre treningsprogramet mitt eller gått på noe diett. Nå vil jeg "satse" litt mer på treningen og kosthold. Jeg er 177 høy og veier 67 kg. Før jeg begynte å trene veide jeg knapt 56 kg. (ja, var veldig spinkel) Mitt program ser slik ut: mandag og torsdag: bryst, skuldrer og triceps. tirsdag og fredag: biceps og rygg. onsdag og lørdag: bein De første 6 månene trente jeg 4 dager i uken og presset bein dagen inn med biceps og rygg (ble veldig tungt i lengden med knebøy og markløft på samme dag) Så da valgte jeg å ha to ekstra dager med trening. Jeg har altid spist hva jeg vil og drukket alkohol i helgene. Men nå vil jeg ha et sikkelig treningsprogram og kosthold. Jeg er student men kan betale litt penger for tips og råd fra profesjonell folk. Mitt ønske med dette er å finne et program jeg kan bli sterkere og et kosthold der jeg legger på meg 3-5 kg til. Mine pers: markløft 170 kg Benk: 95kg knebøy 140 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei! Bra progresjon så langt Forstår at du er villig til å ta steget videre, her er det masse motivert potensiale! Siden du trener tre-fire? dager i uken ville jeg først og fremst rådet deg til å ikke splitte opp kroppen, men trene hel kroppen hver gang, dette har også en bedre effekt ift å bygge muskler da flerleddsøvelser+store muskelgrupper adapterer til mer hormonutskillelse og stimulerer nervesystemet til endring langt mer enn hva en bicepscurl er i stand til, feks. KOSTHOLD er også ekstremt essensielt for progresjon.. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.