spinkel1 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hei.Jeg har nå trent 1,5 år uten å forandre treningsprogramet mitt eller gått på noe diett. Nå vil jeg "satse" litt mer på treningen og kosthold. Jeg er 177 høy og veier 67 kg. Før jeg begynte å trene veide jeg knapt 56 kg. (ja, var veldig spinkel) Mitt program ser slik ut: mandag og torsdag: bryst, skuldrer og triceps. tirsdag og fredag: biceps og rygg. onsdag og lørdag: bein De første 6 månene trente jeg 4 dager i uken og presset bein dagen inn med biceps og rygg (ble veldig tungt i lengden med knebøy og markløft på samme dag) Så da valgte jeg å ha to ekstra dager med trening. Jeg har altid spist hva jeg vil og drukket alkohol i helgene. Men nå vil jeg ha et sikkelig treningsprogram og kosthold. Jeg er student men kan betale litt penger for tips og råd fra profesjonell folk. Mitt ønske med dette er å finne et program jeg kan bli sterkere og et kosthold der jeg legger på meg 3-5 kg til. Mine pers: markløft 170 kg Benk: 95kg knebøy 140 kg Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31983-hei-trenger-tips-og-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hei! Bra progresjon så langt Forstår at du er villig til å ta steget videre, her er det masse motivert potensiale! Siden du trener tre-fire? dager i uken ville jeg først og fremst rådet deg til å ikke splitte opp kroppen, men trene hel kroppen hver gang, dette har også en bedre effekt ift å bygge muskler da flerleddsøvelser+store muskelgrupper adapterer til mer hormonutskillelse og stimulerer nervesystemet til endring langt mer enn hva en bicepscurl er i stand til, feks. KOSTHOLD er også ekstremt essensielt for progresjon.. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31983-hei-trenger-tips-og-r%C3%A5d/#findComment-1088275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.