Gå til innhold

Innspill på program.


Emiliemo

Anbefalte innlegg

Jeg har en periode trent etter dette programmet. Jeg har ikke tenkt på om jeg har satt det opp ''smart'' eller noe slik, bare egentlig fult og brukt øvelser jeg liker. Men i den siste tiden har jeg begynt å tenke at det kanskje kan være smart å endre, både pga variasjon og hvis det er ''feil'' sammensatt.

Jeg blir superglad på innspill.

Har ikke testet 1RM, men har greid 4x90 kg knebøy, kjører 85kg 5 rep i strakmark og 10 pullups.

Har noen tips på hva som kan forbedres?

Bein, rygg, mage - dag 1:

Knebøy 3x8 Strakmark 3x8Pull ups 3xmax

Sittende roing 3x8-12

Nedtrekk 3x8-12

Glute Bridge 3x8-12

Bullgarsk utfall 3x8-12

Hengende Benhev 3xmax

Rollouts 3xmax

Bein, rygg, biceps - dag 2:

Knebøy 3x5

Strakmark 3x5-8

Pull ups 3xmax

Stående roing 3x8-12

Glute Bridge 3x8-12

Gående utfall 3x ca 20m (19kg hantler i hver hånd)

Pull-down 3x8-12

Frontbøy 3x8

Biceps Curl 3x8-12

Hammer Curl 3x8-12

Setter stor pris på svar, for er redd jeg har gjort litt feil. Men jeg vil så gjerne lære!

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1. Start med å trene de største muskelgruppene først

2. Gjør deg ferdig med en muskelgruppe før du starter med en annen.

Oppdater programmet ditt med disse retningslinjene så får du ny feedback :) Ser heller ikke noe bryst. Greit at du legger ut alt, slik at man også kan kommentere helheten.

Mener du at jeg bør gjøre ferdig alle benøvelsene før jeg går på rygg feks? Eller er jeg helt på jordet? :rolleyes:

Takk for svar (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har tenkt også. Men er så glad i å trene bein, og vet ikke helt hvilke øvelser jeg bør ta fremfor andre.

Takk :)

Tenkte i første omgang på de to isolasjonsøvelsene dine for biceps. Armene får kjørt seg bra av pull ups, stående roing og pulldowns som du kjører for rygg. Hvis du kjører både pull ups og nedtrekk med bredt grep kan du kanskje bruke smalere grep på en av øvelsene. Chins og nedtrekk med smalt grep river godt i armene, og da får du med ryggen også i motsetning til curl-øvelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...