Gå til innhold

Knebøy teknikk


Syxxz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ser veldig bra ut. Eventuelle feil er vanskelig å se før vektene blir tunge nok til at du blir litt utfordret.

Småpirk:

  • Det ser ut til at du har en liten tendens til at ryggen er litt for svai.
  • Albuene kan med fordel gå mer under stangen. (Gitt at det er høystang du kjører).

Takk for svar! :)

Det med ryggen er et problem jeg har:S Har prøvd å rette opp ryggen noe, men ender opp med syke butwinks ^^ Så vet ikke hva som er best? ;) Jobber veldig mye med skuldrene/ albuene om dagen, er veldig stiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Det med ryggen er et problem jeg har:S Har prøvd å rette opp ryggen noe, men ender opp med syke butwinks ^^ Så vet ikke hva som er best? ;) Jobber veldig mye med skuldrene/ albuene om dagen, er veldig stiv

Det er som sagt småpirk. Jeg vil forvente at ryggen blir mer nøytral når du får litt vekter på ryggen.

Nå vet ikke jeg hvordan ryggen din er til vanlig, så det kan godt hende at den er som den bør være.

Jeg vil si at teknikken din er 95% bra på den videoen, så hvis du klarer det der ved tyngre vekter så er det veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som sagt småpirk. Jeg vil forvente at ryggen blir mer nøytral når du får litt vekter på ryggen.

Nå vet ikke jeg hvordan ryggen din er til vanlig, så det kan godt hende at den er som den bør være.

Jeg vil si at teknikken din er 95% bra på den videoen, så hvis du klarer det der ved tyngre vekter så er det veldig bra.

Godt å høre:) Jeg får se hvordan det blir når jeg øker vekten etterhvert :) Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Håvard i at brystryggen er for svai (bra spotta). Korsryggen ser veldig bra ut. Dra brystryggen (brystet) ned med magemusklene for å 'brace' kjernemuskulaturen! Mulig at du da må ta stanga litt lenger ned på ryggen, for å kompensere for endret tyngdepunkt. Ellers ser teknikken meget bra ut!

[ATTACH]152653[/ATTACH] rectus-abdominis.jpg

post-10689-14440990272488_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...