Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis jeg spiser mindre kalorier enn det jeg skal over lengre tid, vet jeg at det kommer til å gå utover forbrenningen min.

MEN hva om jeg spiser de kaloriene jeg skal, for å så trene vekk mange av dem....Vil det da gå utover forbrenningen min på samme måte, eller vil det ikke føre til at forbrenningen går ned?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31669-%C3%B8delegger-dette-forbrenningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg spiser mindre kalorier enn det jeg skal over lengre tid, vet jeg at det kommer til å gå utover forbrenningen min.

MEN hva om jeg spiser de kaloriene jeg skal, for å så trene vekk mange av dem....Vil det da gå utover forbrenningen min på samme måte, eller vil det ikke føre til at forbrenningen går ned?

Da skjer det samme. Underskuddet blir for stort. Skal du f.eks ha næring i form av 1500 kcal bare får å holde i gang kroppen og så brenner bort 500 kcal så har du i realiteten kun gitt kroppen 1000 kcal.

Da brytes musklene ned på samme måte som om du hadde spist 1000 kcal uten å trene bare hakket verre fordi du utsetter kroppen for hard trening uten å gi den noe å bygge seg opp igjen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...