Gå til innhold

Spenninger/knuter i rygg/nakke - massasje

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har bestemt meg for å investere i en skikkelig massasje da jeg har store spenninger i rygg og nakke, samt muskelknuter. Når en kompis masserer nakken min, utløser dette umiddelbart hodepine. Samt jeg får strålinger ned til lille- og ringfingeren. Har dere noen forslag til et bra massasje i Oslo? Tenker da på de som "kraver dypt" ned i musklene. Etter litt googling virker sportsmassasje og klassisk massasje det som er best egnet for meg?

Håper på hjelp. Kanskje en av dere har noen konkrete massører jeg burde gå til? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31548-spenningerknuter-i-ryggnakke-massasje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha besøkt klinikk for alle. Dem er veldig flinke og har stor kompetanse. Har også slitet med muskelknuter i rygg samt stiv nakke / skuldre. Fått hjelp der fra Kiropraktor og massør, men dem har det meste av terapeuter.

Du får sikkert en time der av en kiropraktor som vurderer evt videre behandling av massør eller liknende som passer best for deg.

Kanskje de ligger litt dyrere enn andre, men vel verdt. Den kompetansen, utdannelsen og bredden de har innenfor faget er veldig høyt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...