Gå til innhold

Flufftips?


Msis

Anbefalte innlegg

Heisann! Har fått dilla på proteinfluff og lurer derfor på om noen har noen gode oppskrifter å dele? :) Har bare prøvd denne som jeg spiser for tiden (jordbær/bringebær), men vet at det går an å bruke banan også?

post-2321-14440988529313_thumb.jpg

Jeg bruker kun to ingredienser når jeg lager min, Gourmet Pro Strawberry og frosne bringebær, men tar veldig gjerne imot andre tips til både innhold og toppinger!

Insta: Msis

Blogg: www.spisdegsterk.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Om man bruker banan blir det vel det man kaller 'nana-icecream, blir det ikke? Bruker hvertfall jordbær og vaniljeprotein, synes det er kjempegodt. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker bare sjokoladeprotein 3-4 scoops og bittelitt vann.. så tar jeg en skjei å blander helt til en tykk røre blir silkemyk. Smaker utroooolig godt og med veldig god konsistens. Helt annen smak på proteinpulver når man blander med så lite vann :)! snakk om 4-5 ss vann ..

bruker du det som er slags sjokoladepålegg derretter eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker å ha det i en skål og gomle når jeg har cravings:ROFLMAO: Men mange som bruker det oppå riskaker f.eks etter trening og i lomper osv.. har pprøvd i lomper og det er veldig godt :)!

har sett at det har blitt brukt oppå riskaker. må vel prøves ut:D jeg bruker prosyme fra TN for tiden som smaker bra. Mulig den blir å funke til formålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett at det har blitt brukt oppå riskaker. må vel prøves ut:D jeg bruker prosyme fra TN for tiden som smaker bra. Mulig den blir å funke til formålet

Jeg personlig elsker alle typer peanut chocolate , sjokolade med litt hint av peanutter ! smelljgodt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
jeg bruker bare sjokoladeprotein 3-4 scoops og bittelitt vann.. så tar jeg en skjei å blander helt til en tykk røre blir silkemyk. Smaker utroooolig godt og med veldig god konsistens. Helt annen smak på proteinpulver når man blander med så lite vann :)! snakk om 4-5 ss vann ..

Hvilket pulver bruker du? Mitt blir IKKE digg om man blander det med litt vann ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket pulver bruker du? Mitt blir IKKE digg om man blander det med litt vann ):

Hmm, har ikke noe fast pulver egentlgi, akkurat nå bruker jeg 100% whey sjokolade fra Smartsups.. drit billig og i mine øyne (eller faen munn) veldig godt ! Men vet mange ikke liker proteinpulver og må ha spesielle merker, og enig i at noen er bedre enn andre, men etter 5 år med bruk føler jeg alt igrunn smaker det samme :p

Men mine favoritter på smak må være QNT zero metapure med sjokolade, vanilje og andre smaker

eller PP fra Oh yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...