Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg trent mer eller mindre systematisk i ett år før nevnte løp. Pga sykdom har jeg ikke trent på seks dager. Heldigvis vil jeg sannsynligvis bli frisk igjen til i morgen (11.09.14) eller senest fredag. Så, det jeg lurer på er; hva skal jeg gjøre de resterende dagene før løpet, hvor mange økter, varighet, intensitet osv. Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31280-minikrise-f%C3%B8r-oslo-halv-maraton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo se tipsene fra Ingrid Kristiansen angående siste uka før løpet, 6 dager når du nå har trent jevnt og godt i et år er absolutt ingen krise. Du vil kjenne det litt på formen første treninga etter oppholdet, men det tar seg kjapt opp igjen. Ville tatt en rolig tur for å kjenne på formen så fort du blir frisk (lørdag?), og deretter fulgt rådene.

Om du ikke er vant med å trene på akkurat den måten hun snakker om, så tilpass det litt slik at det passer deg og din trening, men det handler jo om å kjøre rolige økter, ikke for lange, litt mer hvile enn vanlig og gjerne en intervalløkt onsdagen.

Lykke til på løpet! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...