Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg igang igjen!:) Etter noen mnd opphold! Nå må jeg bare klare dette:D Var egentlig på god vei i våres, men oppstod en uheldig hendelse som gjorde at jeg måtte stoppe opp med diett og trening:cry:

MEN, nå er alt bra igjen og jeg er klar for kampen mot kiloene igjen:) Følger det samme opplegget som sist.. Bare noen få justeringer på kostholdet(y) Noen flere kcal.

TRENING: 4ganger i uken. 3 dager med hard styrke trening og litt cardio og 1 dag med kun cardio i form av spinningtime.

KOSTHOLD:

Frokost: 60g havregryn, 2,5dl ekstra lettmelk, noen rosiner

Lunsj: 100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., grønnsaker.

Middag:100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., grønnsaker

Kvelds: 200g mager kesam, 100g blåbær, 50g avokado

Før/etter trening: Proteinshake, 2-3 riskaker

Har 1 spisedag i uken, men tar ikke helt av.

Dette er ca 1600-1700kcal.

Jeg veier 77kg og er 160cm høy!

Høres greit ut? Tar gjerne imot noen gode tips for vektnedgang:)

Fortsetter under...

Skrevet
  "Eilicec86 skrev:
28 år om 9 dager:)

om du bruker en eller annen kalorikalkulator så skal du ligge på ca 2200 kalorier med det aktivitetsnivået :) det kan bli et litt for stort underskudd :) kansje du må øke med 200 kalorier til :)

Skrevet
  "Eminator skrev:
om du bruker en eller annen kalorikalkulator så skal du ligge på ca 2200 kalorier med det aktivitetsnivået :) det kan bli et litt for stort underskudd :) kansje du må øke med 200 kalorier til :)

UH! Orker ikke mer mat! Men kan vel få slengt i meg et eple eller 2 i løpet av dagen ;)

Annonse

Skrevet
  "Keegil skrev:
Dette høres helt hinsides kjedelig ut, men hvis det ikke gjør noe for deg så vil det helt sikkert fungere greit, så lenge du spiser litt fet fisk også.

Haha:) Ja det er ikke supergøy mat, men varierer på kjøttype, karbo-type og grønnsaker:) Men jeg er ikke så opptatt av hva jeg spiser, bare det er ok og gjør meg mett;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...