Gå til innhold

Eilicec86

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. 160cm og 77,5kg Vil ned til ca 60kg:) Så 17,5kg ned innen sommeren 2015(y)
  2. Haha:) Ja det er ikke supergøy mat, men varierer på kjøttype, karbo-type og grønnsaker:) Men jeg er ikke så opptatt av hva jeg spiser, bare det er ok og gjør meg mett;)
  3. UH! Orker ikke mer mat! Men kan vel få slengt i meg et eple eller 2 i løpet av dagen
  4. Da var jeg igang igjen! Etter noen mnd opphold! Nå må jeg bare klare dette:D Var egentlig på god vei i våres, men oppstod en uheldig hendelse som gjorde at jeg måtte stoppe opp med diett og trening:cry: MEN, nå er alt bra igjen og jeg er klar for kampen mot kiloene igjen:) Følger det samme opplegget som sist.. Bare noen få justeringer på kostholdet(y) Noen flere kcal. TRENING: 4ganger i uken. 3 dager med hard styrke trening og litt cardio og 1 dag med kun cardio i form av spinningtime. KOSTHOLD: Frokost: 60g havregryn, 2,5dl ekstra lettmelk, noen rosiner Lunsj: 100g ris(kokt), 1
  5. Takk for svar.. Jeg trodde faktisk ikke jeg spiste så altfor lite? Hmm, så mer fett da altså Tenkte å spise litt mer nøtter og avokado til lunsj f.eks. I dag har jeg spist banan-pannekaker til lunsj;) Tar meg en halv avokado nå Men ser du har utdannelse NIH(y) Du må gjerne skrive en dagsmeny for vektreduskjon som er bra hvis du har veldig lyst(y)
  6. Ok, takk for tips:) Lite søvn er en del av min hverdag.. Har en sønn på 6mnd som liker å starte dagen 04.30-0500o_O Men jeg prøver å legge meg tidlig! Skal øke kalorinivået mitt tror jeg og spise litt mer variert:) Går for litt mer frukt og mer variasjon i middag og lunsj:)
  7. Ja tenkte det var noe slikt.. Jeg kan jo prøve å spise litt annet til lunsj og middag enn bare ris, kjøtt og grønt.. Får ta ibruk søtpotet igjen og laks;)
  8. Seriøst? Har hørt om det før.. Men trodde denne dietten var ok?.. Er det for lite mat? Mange jeg kjenner som har slanket seg og ligget på 1300-1600 kcal. Og jeg har gjort det før jeg også, når jeg gikk på grete roede, og det gikk fint da. Men må være maten i seg selv da?
  9. Normalt kosthold for meg er eks: Frokost: 2knekkebrød/brødskiver m/leverpostei og 1gl melk Lunsj: 3knekkebrød/rundstykke m/pålegg og melk Mellommåltid: frukt og youghurt Middag: 2 poteter 5-6 fiskeboller i hvitsaus m/revne gulrøtter Kveldsmat: 2 knekkebrød m/makrell i tomat og fruktsalat
  10. Eh, tror ikke akkurat jeg skal spise 1400kcal i hvert måltid! Men det er ikke så lite.. Skal ligge på rundt 1300-1600 for vektreduksjon..
  11. Dette er opplegget mitt nå: Trening: 4ganger i uken. 3 dager med hard styrke trening og litt cardio og 1 dag med kun cardio i form av spinningtime. Kosthold: Spiser det samme så og si hver dag. Frokost: 60g havregryn, 2dl ekstra lettmelk, noen rosiner Lunsj: 100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., 100-150g grønnsaker. Middag:100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., 100-150g grønnsaker Kvelds: 200g mager kesam m/fun light saft. Noen nøtter. Før/etter trening: Proteinshake eller banan. Har 1 spisedag i uken, men tar ikke helt av. Spiser maten jeg vil, men
  12. Jeg har nå gått på diett i 1,5mnd. Spiser det samme hver dag, bare litt forandringer i kjøtt og grønnsaker.. Syntes det har gått veldig bra hittils, men nå har jeg de siste dagene vært så utrolig kvalm! Og tror det er maten sin skyld. Begynte med at jeg ble kvalm av lukten på maten. Så ble det verre og verre og nå er jeg konstant kvalm. Spiser nå salat i stedet for stekte grønnsaker. Men jeg er fortsatt kvalm og har egentlig ikke lyst å spise noen ting. Er også veldig trøtt og slapp! Er det kroppen som jobber mot meg nå eller hva skjer! Jeg blir frustrert.. Må jo spise og vil fortsette me
  13. Takk for svar:) Dette er ca 1400kcal.. Ja jeg vil veldig gjerne gå ned 15kg! Men prøver å sette meg delmål. Så nå tenker jeg at første mål er å gå ned til 70kg:) Så 2,5kg er bra? Jeg gikk ned mest med en gang, og nå har det stoppet opp litt.. Kan det være pga muskelvekst?
  14. Jente 27år, 160cm og 75kg. Dette er opplegget mitt nå: Trening: 4ganger i uken. 3 dager med hard styrke trening og litt cardio og 1 dag med kun cardio i form av spinningtime. Kosthold: Spiser det samme så og si hver dag. Frokost: 60g havregryn, 2dl ekstra lettmelk, noen rosiner Lunsj: 100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., 100-150g grønnsaker. Middag:100g ris(kokt), 150g kyllingfilet/karbonadedeig el., 100-150g grønnsaker Kvelds: 200g mager kesam m/fun light saft. Noen nøtter. Før/etter trening: Proteinshake eller banan. Har 1 spisedag i uken, men tar ikke helt
×
×
  • Opprett ny...