Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alder: 17

Kjønn: Gutt

Høyde: 190

Kroppsvekt: 102kg

Hei igjen fitnessfolks!

Har drevet med dette oppleggeet siden januar nå, med noen avbrekk der jeg har tatt noen andre økter med noen baseøvelser/løping feks.

Øvelse Serier Reps

Beinpress 3 5-8

Benkpress 3 5-8

Sittende roing 3 5-8

Arnoldpress 3 5-8

Nedtrekk foran 2 5-8

Ez-bar curl 2 8-10

Nedpress 2 8-10

Planke 2 <1,5min

(Nybegynner tips programmet)

Jeg startet å trene i januar dette året og nå føler jeg har kommet litt inn det nå. Jeg er rett og slett ganske lei det samme opplegget 3 - 4 ganger i uka og trenger noe nytt. Kanskje dere har noen forslag på opplegg?

Målet med treningen:

Målet mitt er rett og slett og bygge muskler samtidig som jeg vil ned i vekt. Jeg er en relativt kraftig type, som tåler en del. Er ingen muskelbunt, men er heller ingen svekling. Målet mitt er å komme ned på en vekt mellom 85 og 90kg. Jeg har lyst på litt markerte muskler som synes. Syns dette er ganske tøft ergentlig.

Dersom jeg klarer å se at treningen hjelper så får jeg en veeeldig god motivasjon. Hvis jeg kan ta bilde av meg selv 1 gang i uka, og se forskjell mellom hver gang. Hadde jeg blitt strålende fornøyd!

Har haller ingen tingen imot løping.

Kosthold er vel litt av og på. Men dersom jeg klarer å oppnå gode resultater med sunt kosthold skal jeg holde meg til det.

Her er noen baseløft:

Knebøy 70KG (På en god dag)

Benkpress 40KG

Beinpress 200KG

Markløft 100KG

Hva jeg driver med nå:

Jeg hadde tenkt til å trene ca 3 ganger i uka. Mandag onsdag og fredag.

De andre ukedagene driver jeg med Karatetrening.

Hadde satt veldig stor pris på om det var noen som kunne anbefale meg ett nytt opplegg der hvor båte vektnedgang og muskelbygging er endel av det :) Eller om jeg skal satse på å gå end i vekt først, og bygge muskler senere?

Takker for all hjelp på forhånd :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...