Gå til innhold

3-sjøersløpet


JonnymedH

Anbefalte innlegg

Fylla har skylda.

Skal løpe 3-sjøers i stavanger om 57 dager, 1 november. Løpet er hovedsaklig på grus, som jeg antar er bra for beina men ikke for tempoet.

Har løpt etter bussen 3 ganger siste månedene, samt jogget litt på trede- (ikke 3D, vær så snill)mølle før styrketrening. Har også løpt litt etter damene, med særdeles varierende resultater.

Har et mål om å klare dette på 1.45, men vet ikke om det er realistisk.

Er 1.79 høy og 75 kg, så trenger heldigvis ikke gå ned noe for å fullføre.

Kommer til å legge ut litt screenshots fra endomondoen og hvordan det går.

Tilbakemeldinger mottas med takknemlighet.

post-12036-1444098764064_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Afterall har løpt 3 sjøers, så han kan sikkert gi deg nokre gode tips. :)

Edit: kom på ein ting til. Eg kjenner ei som løp i fjor og ho sa ho blei overraska over kor mykje bakkar det var rundt Hetlandsvannet (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du kaster deg på! Har selv rekruttert og utfordra en del folk (fylla er dødseffektivt for dette).

Mener jeg har løpt det tre ganger nå, og det er en finfin halvmaraton-løype :)

Samtidig har den vel for mye stigning til å være offisielt sertifisert og hele den pakken. Hålandsvannet har vel de fleste litt småtunge bakkene, som Lovisa påpekte.

Skal løpe i år også, men treningsgrunnlaget er ikke helt der at jeg satser på ny bestetid akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...