Heavyweight Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei! Jeg valgte kreatin i kapsler fremfor i pulverform, fordi jeg fikk fortalt at jeg da ikke kom til å lagre flere kilo med vann i kroppen. Stemmer dette med deres erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fitnesschristian Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg drar på meg litt vann uansett men det er stor forskjell fra person til person. Prøv å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Grunnen til at man lagrer vann er fordi ADP blir gjort om til ATP (AdeninDi(P)fosfat til trifosfat). Det ekstra fosfatet binder ekstra vann. Dersom vann ikke bindes så vil det samtidig si at kreatinet ikke gjør oppgaven sin. Vann er en naturlig følge av å få i seg fosfat. Er som regel kun 1-2 kg det er snakk om uansett. Ole Andreas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heavyweight Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Hvor lang tid vil det ta før vannet er ute av kroppen igjen da? Ligger nemlig helt på grensen i vektklassen min, og er ikke så lenge til konkurranse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.