Gå til innhold

Hjelp til variant av fyrstikkprogrammet


larskristian

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil gjerne begynne med fyrstikkprogrammet som er beskrevet i artikkelen her: http://fitnessbloggen.no/fyrstikkprogrammet/

Jeg bor langt unna nærmeste treningssenter og har dårlig økonomi, men jeg har et 20 Kgs sett med manualer hjemme. Og en ball. Har noen noen tips til hvordan fyrstikkprogrammet kan tilpasses slik at det kan gjennomføres hjemme kun med disse hjelpemidlene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Hva annet kan du anbefale? Jeg har lyst til å oppnå akkurat det den artikkelen beskriver. Kroppsvekten min er 62 Kg og jeg er en gutt på 23 år, ca. 180 cm. Har noen tips eller anbefalinger til andre treningsprogram som oppnår det samme som fyrstikkartikkelen beskriver, eller til variasjoner av fyrstikkprogrammet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil ha vanskeligheter med å oppnå akkurat det det programmet viser til. Grunnen er ganske enkel, det baseres på tunge baseøvelser, noe du ikke har tilgang til å gjennomføre med utstyret du har tilgjengelig. Som Tage sier må du nok basere deg på å finne øvelser med kroppsvekt (typisk push/pull/chin ups, etc.), ettersom du etter veldig kort tid vil trenge høyere belastning. For å nå målene beskrevet i artikkelen trenger du strengt talt et senter eller et bredere utvalg av vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...