Gå til innhold

Pwo"s


Warmachine

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 17 år som lurer på om preworkout kan ha noen alvorlige bivirkninger? Er det farlig på noen måte?

Pappa sliter med hjertefeil men jeg derimot har regelmessige tester og alt er okey. Starter nå på skolen så tenkte å kjøpe slik at jeg klarer å ha et par økter i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er en gutt på 17 år som lurer på om preworkout kan ha noen alvorlige bivirkninger? Er det farlig på noen måte?

Pappa sliter med hjertefeil men jeg derimot har regelmessige tester og alt er okey. Starter nå på skolen så tenkte å kjøpe slik at jeg klarer å ha et par økter i uka.

Så du klarer ikke ha ett par økter i uka uten?

Men for å svare på spørsmålet; nei om du holder deg til det du får over disk i norden så burde du være ganske safe :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men dagene kommer til å bli tunge i og med at jeg går på idrettslinja.

Har du noen anbefalinger, som funker og man får kjøpt i Norge? Har hørt mye bra om nuclear Parma heart attack..

De aller fleste inneholder omtrent det samme. Syntes selv no-xplode is tha bomb! Ignorer den norske anbefalingen på 10g.. ta 2 scoops og 3 etterhvert så får du godt med trøkk :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar ;)

Hvor kan man få kjøpt detta?

Og de værste bivirkninger er hva? Kvalme og hodepine?

det er ikke noe bivirkninger.. slapp av.. det er stort sett kreatin, koffein, og amino syrer. Ikke noe å være redd for og heller ingen bivirkninger. Du får kjøpt det på nettet.. gymgrossisten.no f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;)

Hvor kan man få kjøpt detta?

Og de værste bivirkninger er hva? Kvalme og hodepine?

Med mindre du kjører full retard og kjører 15-20 scoops skal det gå rimelig greit.

Er for det meste koffeinen som gjør at du får "energien" mens det andre for meg ihvertfall virker som smårusk. Greit å starte med kanskje bare en scoop hvis du hat skikkelig dårlig koffeintoleranse, og øke gradvis etterhvert som effekten gir seg.

Også lurt å kjører uker av etterhvert, så koffeintolleransen gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uenig med de andre her. Jeg får bieffekter av en god del av de PWOs som selges på norske markedet. Ikke noe «farlige» men min mage liker dem ikke…! . Har spandert en god del tid på do istedenfor på trening etter å ha tatt PWOs :banhappy:

Det som fungerer for meg er Musclespeed. Bra energi og pump samtidig som magen er happy :woot:

http://fitnesslife.no/kosttilskudd/pre-workout/extreme-pre-workout.html

Men jeg trur du kommer å være fornøyd med de fleste som du finner her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...