Gå til innhold

Trykkbølgebehndling og betennelse?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Betennelse i hele ryggraden er jo et litt diffust begrep :)

Du burde først og fremst få undersøkt ryggen.

Vil anbefale deg å gå til en osteopat.

Hvis det sitter i "hele ryggen" er det mest sannsynlig muskulatur.

Ok, så du tror det kommer av at jeg har stramme sene muskulatur rundt ryggraden...? Derfor blir det betent over tid eller...? Og går det vekk når man slapper av i musikkulturen og spiser sunt og med hjelp av trening<?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - vet ikke hvordan man slapper av i musikkulturen (skulle nok stå muskulaturen) :-)

Det er umulig for meg og andre å vite presis hva som er problemet uten å undersøke deg. Men det at du har vondt hele ryggen tyder jo ikke på prolaps eller direkte skade. Det er mer sannsynlig muskulaturen. Jeg vil fortsatt anbefale deg osteopat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja har tatt rønken og der viser det at jeg har en sykdom som heter noe på c husker ikke helt men kan spørre kiropraktoren neste gang jeg er oss han hva sykdom er, men betennelse i hele ryggraden sa han at jeg også hadde. tok forresten en blodprøve som viser høye verdier av jern i blodet.

Tror du det går an for meg og få vekk betennelsen i kroppen? Med et apparat eller noe som kan få det vekk om noen år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykkbølgebehandling skal dempe betennelse. Betennelse er som regel en naturlig handling kroppen foretar for å helbrede stedet. Grunnen til at betennelsen ikke går over kan være mye forskjellig, alt fra hormonell ubalanse, dårlig ernæring, stram muskulatur osv. Uansett hjelper det nesten aldri å fjerne betennelsen, da dette er et symptom og ikke årsaken til problemet.

http://sock-doc.com/2012/08/first-aid-for-injuries-inflammation-part3/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...