Gå til innhold

Tips/hjelp til passende program for økt styrke ved bulking(?)


GOMAD

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har trent styrketrening i 3 år. Litt små-facts og løft:

Alder: 18

Høyde: 172 cm

Vekt: 67 kg(deffet i sommeren)

Offseason vekt: 81 kg

1RM rekorder

KB: 150 kg

ML: 180 kg

BP: 95 kg

Løftene kom under bulkeperioden, og er ikke noe jeg er i nærheten av nå.

Har tidligere bulket med SS-programmet og GOMAD-dietten. Resultatet ble ikke slikt jeg ønsket, ble mye sterkere/feitere men ble også mye svakere ved deffing, dette skyldes selvfølgelig at feilet i prosessen.

Ønsker å gi bulking og "ekstrem" styrketrening et nytt forsøk. Søker dermed hjelp til å finne et fungerende og optimal treningsprogram. Har sett på diverse programmer som 5/3/1, sheiko og 5x5. Målet mitt er å bli mye sterkere i baseøvelsene, og opprettholde styrken i en større grad når jeg skal ned i fettprosent, hvor jeg har en plan om å ligge rundt 10-12% til neste sommer. Målet mitt for løftene, er at jeg skal kunne klare i januar

1RM KB: 155 KG

ML: 200KG

BP:105KG

1RM p.d.d

KB: 130 kg

ML: 160 kg

BP: 95 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertelig takk for respons! Hvor lenge har du brukt PHAT og hvor store økninger har du fått? Ut ifra en liten skumtitt, virker det som det er meget høyt antall reps?

Ja, derfor egner det seg fint når man ligger i kcal overskudd. Jeg bruker det ikke akkurat nå, er litt feil tidspunkt for meg atm, men tenker å bruke det igjen om ikke så lenge. Brukte det vel 3-4 mnd om jeg ikke husker feil. Skal stå i loggboka men så er loggboka på 88 sider så skjønner om du ikke gidder å lete gjennom det ;) Jeg hadde kjemperesultater! Men så elsket jeg programmet også da, så var nok en motivasjonsboost i seg selv det. Et kjapt søk her inne og du finner nok mange som har hatt bra resultater med PHAT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...