Lindaalarsenn Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Har pulsen mye å si når man trener styrketrening? Jeg trener alltid med pulsklokke når jeg trener, og ender veldig ofte på en treningseffekt på 1.2 - 2, som betyr veldig liten forbedring. Gjelder dette også styrketrening eller gjelder det mere når man driver med cardio, løper, sykler osv? Siter
Thess Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Pulsregistering har ingenting i styrketrening å gjøre, nei. Utholdenhetstrening er derimot noe annet. Ikke nødvendig der heller, men en god hjelp til å styre intensitet under intervaller og langkjøringer, spesielt om du har mer enn 3 økter i uken Lindaalarsenn 1 Siter
Lindaalarsenn Skrevet 3. august 2014 Forfatter Skrevet 3. august 2014 Pulsregistering har ingenting i styrketrening å gjøre, nei. Utholdenhetstrening er derimot noe annet. Ikke nødvendig der heller, men en god hjelp til å styre intensitet under intervaller og langkjøringer, spesielt om du har mer enn 3 økter i uken Det var godt å høre! Begynte å bli litt bekymret for at jeg lå i en såpass dårlig trenngssone når jeg er dødssliten etter treningsøkta! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.