Gå til innhold

funker dette eller helt på bærtur


tjellen

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg bor da på institusjon om dagen og treningsrommet er ganske begrenset. .De har manualer opp til 10kg:p sånt pulldown wire maskin som jeg også kan ro på ca 50kg kan legge på manualer da. Pushups hantler . crosskabler , benk , men sånn stativ på *skinner* og sånn chin/pullup stativ.

Jeg pleier og ta dips mellom 2trimsykkler. Pushups med hantler og chin. .? (Med skuldergrep med hendene mot meg) kjører 6set på hver av disse. Og set på crosskabler fra nede og opp på bryst. Og 5set med isolasjon øvelser på resten av kroppen 2 øvelser uten om de jeg skrev over.

Teller dips som bryst og triceps

Chins rygg og biceps .

3øvelser totalt per muskelgruppe da.

Er jeg helt på jordet eller kan noe slikt funke ?:p

Varierer på isolasjons øvelser

Syns det er litt vanskelig og få til noe skikkelig med det som er på egenhånd.

Knakk nakken i fjord og fortsatt svak på noen punkter i bruddene så knebøy og markløft på benk maskinen kan jeg ikke få gjort i det hele tatt :/

Har i tillegg løpt hver eneste dag da 15km + og alt i mellom det og opp imot 3mil. .kjører det over annenhver dag. Prøver og kutte ned løping veldig nå. Og vil da prøve og finne et opplegg som funker for og få på noen gode kilo. Sånn om det hat Vært nå har muskemasse nærmest etset vekk.

Altså hvor mye cardio er ok når man skal prøve og gå opp heller en ned ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dips 6set

Chinups (?) Smalt grep hender mot ansikt 6set

Bryst

Pushups med hantler 6set

Crosskabler nedenfra 5set

Rygg

Nedtrekk foran bredt grep 5set

Roing 5set

Biceps

Biceps curl med sånn greie man henger over nakken for og stabilisere 5set

Biceps stang bredt grep 4set

Triceps

Nedtrekk med tau 5set

Nedtrekk stang

Tenker og opp og ta mage og skuldre senere og en løpetur.

Får ikke trent nakke pga brakk den i fjord sommer og fått beskjed fra ortoped og ikke Gjøre det . Hender jeg tar noe forsiktige sett med 10kgs manualene bare

Dette er dagen i dag. .føler ikke akkurat det er et veldig bra program ?:p eller er det noenlunde ?:p

Vet bein er viktig men vet ikke åssen jeg skal få det til. Har løpt i overkant mye til nå men vil halvere løping hvertfall hvis ikke mer. Men løping kan vel ikke akkurat regnes som og trene bein ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg mente en av de, men du kan ta annenhver øvelse fra trening til trening. Eller du kan ta allle de øvelsene og se om det føles passelig.

Hadde du hatt en stang du kunne lagt på litt vekter så hadde programmet sett annerledes ut. Med det utstyret du har tilgjengelig ville jeg gjort det sånn.

Edit: Ser nå at du har mulighet for sittende kabelroing? Da ville jeg tatt med den øvelsen i programmet på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...