Jump to content

tjellen

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About tjellen

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dårlig på tøying .. står vel en ca skulder bredde. bredere når jeg kjører dyyype
  2. Ok Tusen takk for svar ! har aldri merket det Før nå i det sisste og løfter mye mer om jeg står naturlig
  3. Skeivt som at den ene foten peker mer ut til siden
  4. Hei når jeg står rett opp og ned , det jeg føler er og stå rett så har jeg litt skeiv benstilling. I knebøy prøver jeg ha begge føtter pekende frem likt . så fort jeg tar en rep er bena i samme skeive stilling . Har det mye og si og vil jeg bare Gjøre det Værre om jeg løfter som jeg løfter med føttene skeive , skadelig ? Eller noen tips på og rette ?)
  5. Hei har Vært i rehabilitering i ca 9mnder, bare hatt fastmaskiner så og si . Wire og handler og men veldig lite kg på de . har Vært hjemme og trent fritt i ca 1.5 mnder nå, men redd det er surrete. Kjører typisk sånn nå : mandag rygg/biceps. mark bygger meg opp over 4-5 serier , så 4 serier med tung belastning . Så på chins 4-5 set , videre til stående roing med stang/ drar på benkstang med ro håndtak .biceps 2-3 serier med bredt og samme ned smalt på curl og en bred strekk øvelse med manualer eller wire . tau inn i mellom tirsdag : bryst/ triceps og noe skuldre /nnakke (fforsiktig med det pga brakk nakken for et år siden har 3åpne brudd fortsatt på ct ): Begynner med 4-5 set benk , over på 4-5 skråbenk me hantler. Så 4-5 med flyes/tilsvarende maskin. triceps 3-4. 3-4 set smalbenk , 4-5 set dips . Franskpress md stang . Mulig nedtrekk med rett stang/tau for og tømme. Litt variert på nakke og skuldre i slutten. Onsdag Ben og mage : mange sett knebøy usikker på hvor mange:p 3-43-4 sset front bøy. Legger på benpress 4-5set. Leg extension og den tilsvarende på baksiden 4-5 set .legger vekter på magen og løfter rompa vet ikke hva det heter :pge variert men typisk begynne og trekke med tau, så situps på benk og cruncher ikke noe pause på mage så og si . Og gjentar . Pause på søndag Er det ok ? For lite ? hvile får med det meste her eller ? takk for svar om det er forståelig skrevet
  6. Ok skal prøve det noen uker og se , takk ) men med løping kan jeg løpe så lenge som 90 min uten og brenne muskulatur . Har løpt utrolig mye men vil kulan ned litt , 90 min annenhver dag ok ?
  7. En av på hver side av / ? holder jeg har ikke veldig peiling men holder virkelig det ? takk for svar forresten
  8. Det er noe veldig liknende jeg har begynt og komme inn på. Prøver og snu vanen , vil jo ikke ende opp flat i kroppen :/ skriver ned hva jeg eter og teller kalorier i hodet dagen lang og det eskalerer bare en vei . Så må ta fatt i meg selv ja !
  9. Dips 6set Chinups (?) Smalt grep hender mot ansikt 6set Bryst Pushups med hantler 6set Crosskabler nedenfra 5set Rygg Nedtrekk foran bredt grep 5set Roing 5set Biceps Biceps curl med sånn greie man henger over nakken for og stabilisere 5set Biceps stang bredt grep 4set Triceps Nedtrekk med tau 5set Nedtrekk stang Tenker og opp og ta mage og skuldre senere og en løpetur. Får ikke trent nakke pga brakk den i fjord sommer og fått beskjed fra ortoped og ikke Gjøre det . Hender jeg tar noe forsiktige sett med 10kgs manualene bare Dette er dagen i dag. .føler ikke akkurat det er et veldig bra program ? eller er det noenlunde ? Vet bein er viktig men vet ikke åssen jeg skal få det til. Har løpt i overkant mye til nå men vil halvere løping hvertfall hvis ikke mer. Men løping kan vel ikke akkurat regnes som og trene bein ?
  10. ble jeg øke gradevis ? Det er et must og få økt opp her. Er gjerne oppe i 3-4 timer daglig med trening og på stort underskudd har jeg forstått når jeg har begynt og regne på det. Har blitt i overkant får smal nå den siste perioden og prøver finne balanse på det men har lite peil sånn egentlig , prøver nå og lære og fårstå litt mer kutte ned drastisk på løping hvertfall. Men må vel komme meg på vedlikehold og pluss pluss for og kunne begynne og snu til noe muskelvekst?
  11. På wire apparatene er det da det forskjellige handelen og stengene som . Alt er der av korte/lange stenger håntak og tau osv
  12. Hei ! Jeg bor da på institusjon om dagen og treningsrommet er ganske begrenset. .De har manualer opp til 10kg:p sånt pulldown wire maskin som jeg også kan ro på ca 50kg kan legge på manualer da. Pushups hantler . crosskabler , benk , men sånn stativ på *skinner* og sånn chin/pullup stativ. Jeg pleier og ta dips mellom 2trimsykkler. Pushups med hantler og chin. .? (Med skuldergrep med hendene mot meg) kjører 6set på hver av disse. Og set på crosskabler fra nede og opp på bryst. Og 5set med isolasjon øvelser på resten av kroppen 2 øvelser uten om de jeg skrev over. Teller dips som bryst og triceps Chins rygg og biceps . 3øvelser totalt per muskelgruppe da. Er jeg helt på jordet eller kan noe slikt funke ? Varierer på isolasjons øvelser Syns det er litt vanskelig og få til noe skikkelig med det som er på egenhånd. Knakk nakken i fjord og fortsatt svak på noen punkter i bruddene så knebøy og markløft på benk maskinen kan jeg ikke få gjort i det hele tatt :/ Har i tillegg løpt hver eneste dag da 15km + og alt i mellom det og opp imot 3mil. .kjører det over annenhver dag. Prøver og kutte ned løping veldig nå. Og vil da prøve og finne et opplegg som funker for og få på noen gode kilo. Sånn om det hat Vært nå har muskemasse nærmest etset vekk. Altså hvor mye cardio er ok når man skal prøve og gå opp heller en ned ?
  13. Damn Michael dietten var sinnssyk takk for svar folkens ) så en som mente det ikke vil bli tatt opp med det samme , men lagres som en slags suppe i tynntarmen og legge seg på over noen dager, hvis den teorien stemmer må der jo Være mulig og bruke endel av det så sant man ligger i underskudd de dagene med et høyt aktivitetsnivå? Ja er nok extreme hunger, gjort litt matte og funnet ut jeg skal ligge på 5500+ bare for vedlikehold. .kan ikke noe om etterbrenning og slikt men sikkert enda mer. . Jobber med og snu på det muskelmasse har og bare rent vekk, løfter mindre nå med egenvekt på 88kg en jeg gjorde på 98kg så skjønner jeg er helt på jordet på et punkt eller flere, sånn jeg fant dette forumet )
  14. Har levd på ren mat i en 3mnder nå . Ingenting sukker at all . Utenom et par tre yt restutisjonsdrikker . Akkurat registrert meg så håper det er riktig forum . Men som overskriften sier har fått i meg 12 000 + kcal i dag klikka helt .. 1.2kg smågodt . 2ruller melkebart . 1 rull ballerina kjeks. 1 pakke crispo kjeks. 12 kinder maxi. En pose bamsemums .en pias karamell drøm is 875ml. 100g hvit sjokolade. En god del mokka bønner. I tillegg til frokost som var 3egg halv boks bog skinke og en boks tunfisk i 3tortillas . Tikka masala med svinekjøtt 100g ris og salat og bønner. 2bokser tunfisk, ca 100g protein pulver. Og 120g havregryn med super sukkret syltetøy med ekstra lett har en form for spise forstyrrelse tror jeg..levd på veldig lite disse mndene og jogget/løpt ekstremt mye oppimot 3.5 mil dagen og massivt underskudd i tillegg til et heller halvt opplegg på kropprogram annenhver dag. Løpt av meg mye muskel masse tenkte jeg skulle prøve snu litt rundt og spise litt godter og kose meg da, og dette ble resultatet. .jeg ser mange som mener og syns om hvor mye fett som kan lagres på en dag. Men kommer ikke frem til et svar på noen måte. .Hva skjer med all denne *næringen* vil kroppen suge til seg alt og lagre nærmere halvannen kilo rent fett ? Eller vil mye faktisk bare gå rett i do ? Noen som har peiling og vet heller en bare dele sine egne meninger ? Mulig jeg ikke er klar er ikke så flink på formulering takk for svar !!
×
×
  • Create New...