Gå til innhold

Treningsapp til styrketrening


miLisa

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha meg pulsbelte fra polar, med bluetooth, slik at jeg kan få pulsen osv fra treningsøktene på telefonen, isteden for å være avhengig av klokke! Nå er det slik at polar sin egen app enda ikke støtter sony xperia z2, så jeg får ikke brukt den. Resten av appene jeg har sett på ser ut som alle er ment til løping... Noen som vet om en god treningsapp, som passer fint med styrketrening og som måler puls via bluetooth? Bruker fitocracy til å logge øktene, så det er ikke ett must at den skal kunne logge økter. Eller klarer jeg fint å bruke en av disse løpeappene? Isåfall - hvilken anbefaler du? Hørt at bl.a. endomondo lager veldig feil informasjon fra pulsbelter... Blir frustrert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde pulsbelte (polar) til mobil før jeg fikk en skikkelig pulsklokke. Halvparten av gangene så fant ikke mobilen beltet, uansett hvor mange apper jeg prøvde. Angrer ikke ett sekund på pulsklokka :)

Kan være jeg har vært uheldig og da, er sikkert andre som har fått det til å fungere problemfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...