Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er stor fan av energitett mat som passer makroene og som raskt, enkelt og effektivt kan trøkkes i trynet for å lade opp til tunge treningsøkter i god tid i forveien eller restituere etter skikkelig gode og slitsomme økter. Nøkkelordene er greit med protein, masse karbs og ikke altfor mye fett.

I USA fant jeg massevis av relativt billig junkfood som passet til dette formålet, for eksempel burritos på Chipotle og kylling på KFC. Her hjemme har jeg foreløpig bare to alternativer jeg ser på som kurante: masse cheeseburgere på McDonald's til 10 kroner stykket eller en stor pizza på Pizzabakeren til 149 kroner (når de har tilbud).

Er det noen som har tips til tilsvarende rimelige IIFYM-junkfoodløsninger?

Fortsetter under...

Det første som slår meg er hjemmelaget jerky, om du liker denslags, mariner magert kjøtt i et eller annet tasty, skjær i strimler og tørk på lav varme i stekeovnen over natten. Lite fett, mye protein.

Ellers.. Hmm, må i tenkeboksen litt.

Det første som slår meg er hjemmelaget jerky, om du liker denslags, mariner magert kjøtt i et eller annet tasty, skjær i strimler og tørk på lav varme i stekeovnen over natten. Lite fett, mye protein.

Ellers.. Hmm, må i tenkeboksen litt.

Det er ikke helt den typen løsninger jeg er ute etter. Skal kjøpes over disk og trøkkes i trynet sporenstreks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...