Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med vondt i leggene i flere måneder nå. Har lenge trodd det var beinhinnebetennelse og derfor tatt det med ro. Det går allikevel ikke over, selv om jeg ikke har løpt på sikkert 10 uker. Smertene er fraværende under aktivitet. Den oppstår som murring i ettertid, og i dagene etter kommmer det små smertestikk en gang iblandt. Har funnet klumper som jeg har klart å knuse ut, men det å klemme dem ut har ikke gjort så vondt som andre beskriver det som. Funnet flest klumper på utsiden av høyrelegg, men det er på innsiden av venstre at det som oftest gjør vondt.

Noen som har noen ideer om hva det kan dreie seg om?

Til informasjon så er jeg 17 år gammel, jente, fotballspiller, pleide å løpe noen mil i uka, og jeg løfter vekter. Jogging har jeg bedrevet i mange år, mens styrketrening startet jeg med for ca. to år siden.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30431-ubehag-og-vondt-i-legger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg sjekket pronerte jeg svakt(filmet mens jeg løp på mølle), men fyren i sportsbutikken sa at det var så lite, og at det mest sannsynlig kom av at jeg ikke var vant til å løpe på mølle ettersom det ble bedre mens jeg løp, at ikke var noe å snakke om. Rimelig sikker på at knestillingen min er normal. Duckwalk vet jeg desverre ikke hva er.

Hadde lignende smerte i leggene, det var muskelknuter i leggen. gikk til naprapat og fikk nåler mot det, har aldri vært plaget med det siden det...

Ble smertene verre i dagene etter aktivitet? Og ble det noengang veldig vondt? Lurer på å bare kjøre på med litt løping igjen for å se om det utvikler seg skjønner du :unsure:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...