Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er svært viktig at du får rett behandling når det gjelder spiseproblematikk. Er lett å tro man klarer det selv, og at problemet ikke er så stort uansett. Men hvis det hindrer deg i å leve det livet du ønsker og det ikke bedrer seg/har bedret seg med de du allerede har ville jeg prøvd en ny vinkling på behandlingen, a la det prosjektet du skriver om.

Du ønsker vel ikke å se tilbake på 10 år med fokus på sykdom, når disse årene kunne vært brukt til så mye mer givende ting!?

Bare sånn for å slenge inn til slutt. Åpenhet er dessverre ikke synonymt med det at man blir frisk. Man må jobbe for det man vil, uansett hva det er.

Vet du,det har du HELT rett i..ikke tenkt over det på den måten før du nevner det,men akk SÅ RETT!!

Nei,denne gangen må det en "permanent" ordning på det,slik at faren for tilbakefall blir så liten som overhodet mulig..

Men det er lett og la seg lure av gode perioder,eller dager,,,,

Fortsetter under...

Enkleste tipset jeg kan gi deg for å få et bedre kosthold er å få en rutine som ikke er veldig "stress" for deg å lage/ordne evt spise.

Som nevnt ovenfor er det lite fett i maten din, og fett er nest viktigst med unntak av protein. Karbs er bra for restitusjon og digg på kvelden da du blir lettere trøtt.

Mine favoritter er:

Egg og Bacon(er selv veldig glad i bacon, kan byttes ut i noe med mindre salt, og mindre kcals)

Tran eller annen form for fiskeolje. Veldig bra for en kropp som trener

Nøtter til mellommåltid (alle nøtter(usalta) er bra, men anbefaler at du iallefall har med valnøtter pga omega 3)

Frukt/grønnt (5 om dagen)

Melk.

Skulle jeg kun anbefalt 3 ting så hadde jeg tatt: Egg, melk og nøtter. Enkelt, meget godt og billig! Cant go wrong.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...